بازدید 16545

سعيد عبدولي: خوشحال و ناراحتم!

کد خبر: ۲۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۹ 09 August 2012
فرنگي‌كار ايران در بازي‌هاي المپيك لندن در حالي كه با چشماني گريان به كشورمان بازگشت، به ناداوري در مسابقه‌اش با حريف فرانسوي و اين كه كسي نبود از حقش دفاع كند، اشاره كرد.

سعيد عبدولي در گفت‌وگو با ايسنا در حالي كه چشم‌هايش پر از اشك بود، اظهار كرد: وقتي كه اين جمعيت را در فرودگاه ديدم، بسيار خوشحال شدم. حضور چنين جمعيتي در فرودگاه خستگي را از تن كشتي فرنگي ايران بيرون آورد.

وي در پاسخ به اين سوال كه «احساس خودت بعد از شكست چيست»، اظهار كرد: خواست خدا بود. هرچه خدا خواست اتفاق افتاد. وقتي عكس‌العمل مردم را ديدم، از ناراحتي‌ام كم شد. واقعا در آنجا كسي نبود كه از حق ما دفاع كند. در حالي كه برنده مسابقه بودم، دسته حريفم بالا رفت و كسي نبود كه از من دفاع كند. البته هر كس ديگري هم در سالن بود، همين اتفاق مي‌افتاد چرا كه صداي ما به گوش كسي نمي‌رسيد. آنها آمده بودند كه مرا شكست دهند و كسي نتوانست جلوي آنها بايستد.

عبدولي كه سعي مي كرد اشك هاي حلقه زده در چشمانش سرازير نشود به ايسنا گفت: وقتي حمايت هاي مردم را ديدم نارحتي ام كم شد. نمي دانيد چقدر شرمنده شدم كه دست خالي به ايران بازگشتم اما وقاعا مي توانستم مدال بگيرم كه اجازه ندادند. هرچقدر منتظر بودم كسي كاري كند نمي شد. آنها آمده بودند تا از قهرماني كشتي فرنگي ايران جلوگيري كنند كه خوشبختانه نتوانستند. خدا شاهد تلاش اين كشتي گيران بود و آنها را به حقشان رساند. وقتي خوشحال و ناراحت باشي احساست قابل بيان نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۰
برادرم ناراحت نباش مبارزه بین حق و باطل همیشه تاریخ بوده و خواهد بود و وعده حتمی خداوند این است که سرانجام حق پیروز است. این بی عدالتی در همه جای جهان هست . ما تو را دوست داریم و من و فرزندانم ساعتها با گریه ات گریستیم و گریه کردنمان لذت خاصی بردیم. تو قبل از اینکه قهرمان باشی در نظر ما پهلوانی!
عزیزم توپهلوان واقعی وقهرمان بی چون چرائی نشااله که حقت راخدا ازشان بگیرد
درود بر شما مردان غیور ایرانی. ملت ایران با فهم خود تلاش عبدولی را دیدند و احساس کردند و او را ستودند. شما در خاطرات امروز و فردای ما قهرمان هستی. بی عدالتی بخشی از مسابقات است. به امید طلای شما در مسابقات جهانی آینده.
برنده واقعی عبدولی سعیدجان دوستت داریم.
درود به غيرتت.تو واسه ما قهرماني
احسنت به دلاوری تو وهمه کشتی گیران فرنگی کار که علی رغم همه کارشکنی ها ما را قهرمان کشتی فرنگی المپیک کردند.درو بر شرف وغیرتتان.


زنده باد ایران وایرانی.
باید داور مواخذه شود و رای مجددا" اعلام شود کمیته باید پیگیری نماید ما همه میدانیم عبدولی پیروز میدان بود حریفش کار شاقی انجام نمیداد فقط دفاع میکرد ما از دستندار کارها میخواهیم ساکت ننشینند و حق عبدولی را بگیرند با تشکر
تو برای ما قهرمانی ، پهلوان ...
دوستت داریم ...
خیلی دوستت داریم. انقدر که اگه طلا می گرفتی هم به این اندازه دوستت نداشتیم. خیلی مردی سعید. همیشه دوستت داریم. منتظر المپیک بعدی هستیم تا روی همه دنیا رو کم کنی. به انداه خودت نه، اما همراه خودت اشک ریختیم و حسرت خوردیم. تنها نیستی پهلوون. دوستت داریم کاکو
تو قهرمانی پسر.مهم اینه تو برای مردم خودت قهرمانی .بالاتر مدال طلا. مثل اینکه رییس جمهور دستور دادند برای عیدولی پاداش مدال طلا در نظر گرفته شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار