بازدید 8641

افتخارات جهانی مربي سي ميليوني !

کد خبر: ۲۶۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۴ 09 August 2012

به گزارش «تابناک»، محمد بنا در شرايطي بزرگترين افتخارات ممكن را در هفت سال اخير براي كشتي فرنگي ايران رقم زده كه به جرات می توان گفت مبلغ دریافتی او از فدراسیون كشتي در طول یک سال از 30 میلیون تومان تجاوز نمی‌کند! با اين حساب مربياني چون او باید 20 سال سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را عهده دار باشد تا بلکه به اندازه یک فصل يك فوتبالیست متوسط دستمزد بگيرند.

اين در شرايطي است كه کشتی فرنگی در این 6 - 7 سال به هر تورنمنتی که قدم گذاشته با مدال به وطن برگشته اما فوتبال ايران مدتهاست حتي يك عنوان پيش پا افتاده هم در سطح آسيا به دست نياورده است. بنا در سال هاي اخير بارها پيشنهادات مالي بالايي را از كشورهاي اروپايي دريافت كرد اما با هدف قهرماني ايران در المپيك همه آنها را رد كرد و جالب اينكه امروز هم مي گويد مسئولان پاداش او را به سعيد عبدولي بدهند كه داوران حقش را در المپيك خوردند.

نهایت افتخار فوتبال ايران نايب قهرمانی در رده باشگاهی آسیا بوده و در رده ملی معمولا حتی به جمع سه تیم برتر آسیا هم راه پیدا نمي کنیم. پس از درخشش كشتي ايران در مسابقات جهاني استانبول در سال گذشته چندين کشور اروپایی اعلام آمادگي كردند تا با پرداخت صدها هزار دلار سرمربی خبره ايراني را جذب كنند. به عنوان مثال کشورهایی نظیر سوئد، دانمارک و فنلاند پيشنهادهاي خود را به صورت رسمي ارائه دادند اما بنا در نهايت در ايران ماند و براي فتح ميدان المپيك استارت زد. محمد بنا براي يك سال 30 ميليون تومان از فدراسيون پول مي گيرد؛ رقمي‌كه شايد تنها به واسطه چند پيروزي به يك فوتباليست ليگ برتري پاداش داده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی