بازدید 13683

انتظار چنین هجمه‌ای را از ایرانی‌ها نداشتم

کد خبر: ۲۶۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۲ 08 August 2012
رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از ناداوری که علیه سعید عبدولی صورت گرفت و باعث حذف کشتی گیران ایران شد، گفت: بعد از این کشتی ایمیل‌های زیادی دریافت کردیم که بسیاری از آنها تند بود و چنین انتظاری از ایرانی‌ها را نداشتم.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 امروز سه شنبه در وزن 66 کیلوگرم در شرایطی برگزار شد که سعید عبدولی در رقابت دوم خود با ناداوری برابر کشتی گیر فرانسوی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

"رافائل مارتینتی"، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از این اتفاق در گفتگو با خبرنگاران در این مورد گفت: فدراسیون جهانی نفعی از این ماجرا نمی‌برد. با این حال پس از این مبارزه ایمیل‌های زیادی به دست ما رسید که حاکی از عصبانیت ایرانی‌ها بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما چنین انتظاری از ایرانی‌ها نداشتیم، چرا که برخی ایمیل‌های آنها تند و حتی توهین آمیز بود. با این حال ما قصد بازنده کردن کشتی گیر ایران را نداشتیم و همه را با یک چشم نگاه می‌کنیم.

زمانی که مارتینتی در حال گفتگو با خبرنگاران بود علی آبادی در جمع آنها حاضر شد و تاکید کرد که این ایمیل‌ها موضع رسمی ایران نیست و مسئولان ورزش کشورمان در نامه‌ای کتبی به قضاوت کشتی عبدولی اعتراض کرده و خواهان گرفتن حق این ورزشکار هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر