بازدید 5853

جلیلی وارد بیروت شد

کد خبر: ۲۶۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲ 06 August 2012
سعید جلیلی' دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه برای انجام سفری رسمی، وارد فرودگاه 'رفیق حریری' بیروت شد و مورد استقبال 'عدنان منصور' وزیر خارجه لبنان و 'غضنفر ركن آبادی' سفیر ایران در این كشور قرار گرفت .

به گزارش ایرنا از بیروت، 'باقری' معاون و جمع دیگری از مسوولان شورای امنیت ملی، جلیلی را در این سفر همراهی می كنند.

وی امروز با شخصیت های برجسته لبنانی از جمله 'میشل سلیمان' رییس جمهوری، 'نجیب میقاتی' نخست وزیر، 'نبیه بری' رییس مجلس و 'عدنان منصور' وزیر خارجه لبنان دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی گفت و گو خواهد كرد .

دبیر شورای امنیت ملی تا ساعتی دیگر به دیدار رییس جمهوری لبنان در قصر تابستانی 'بیت الدین' خواهد رفت. این قصر حدود یك ساعت تا بیروت فاصله دارد و سلیمان در فصل تابستان از مهمانان خود در این مكان كه آب و هوای بهتری دارد، استقبال می كند.

ادای احترام به مزار شهدای مقاومت از جمله شهید 'حاج عماد مغنیه' فرمانده نظامی حزب الله ، برنامه بعدی دبیر شورای امنیت ملی ایران در لبنان است.

وی در سفرش كه در آستانه روز قدس و مصادف با روز خبرنگار است، دوشنبه شب در مراسم افطار در 'باغ زیتون' سفارت ایران در بیروت، شركت خواهد داشت.

در این مراسم 300 شخصیت برجسته رسانه ای لبنانی، فلسطینی و ایرانی از جمله نمایندگان تمام رسانه های لبنانی و دفاتر رسانه های ایرانی مستقر در لبنان حضور خواهند داشت.

این مراسم در راستای مصوبه وزرای اطلاع رسانی كشورهای عضو 'سازمان همكاری اسلامی' كه در بیستم آوریل سال جاری(اول جمعه ) در كشور گابون برگزار شد، برپا می شود.

طی این مصوبه تصمیم بر این شده است كه از روز جهانی قدس و مساله فلسطین، در كشورهای اسلامی حمایت رسانه ای بیشتری صورت پذیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر