بازدید 6121

رضازاده: برایمان دعا کنید

کد خبر: ۲۶۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴ 03 August 2012
رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه اعتقاد دارد هر شش وزنه بردار ایران در بازی‌های المپیک شانس گرفتن مدال را دارند، گفت: خوشبختانه شرایط ملی پوشان وزنه برداری برای آغاز رقابت‌های‌شان مطلوب است و به مدال آوری آنها امید بسیاری داریم.
 
به گزارش فارس حسین رضازاده قهرمان پیشین وزنه برداری جهان در گفتگو با خبرنگاران ایرانی حاضر در لندن ضمن بیان این مطلب گفت: شرایطی که بر رقابت‌های روزهای نخست بازی‌های المپیک حاکم است نشان می‌دهد که رکوردها بسیار نزدیک بهم است و کار برای همه وزنه برداران بسیار سخت.

 
رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به وضعیت ملی پوشان ایران برای آغاز مسابقات گفت: کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم از شرایط خوبی برخودارند و رکوردهایی نزدیک بهم دارند. با این حال امید زیادی به مدال‌آوری این دو ملی پوش داریم و امیدواریم روز جمعه بتوانند به مدال دست پیدا کنند.

 
رضازاده در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد بازهم وزنه برداری چراغ بی‌مدالی ورزش ایران در المپیک را روشن خواهد کرد، گفت: در ادوار گذشته هم همینطور بوده و رشته‌هایی مثل وزنه برداری، کشتی و تکواندو برای کاروان ایران مدال‌آور بوده‌اند که این بار هم وزنه برداری به عنوان اولین رشته امید مدال‌آوری محسوب می‌شود.

 
قهرمان پیشین وزنه برداری جهان با اشاره به رکوردهایی که در بازی‌های المپیک لندن شکسته شده است، گفت: در بالا رفتن سطح مسابقات وزنه برداری همین بس که وزنه برداران چینی که قهرمانان سنتی وزن های 56 و 62 این بار نتوانستند به مدال طلا دست پیدا کنند و چهارم شدند.

 
حسین رضازاده حضور خودش و کوروش باقری به عنوان دو المپیکی پیشین وزنه برداری ایران را کمکی برای باتجربه تر شدن ملی پوشان عنوان کرد و افزود: البته هر 6 وزنه برداری که در قالب تیم ملی ایران به روی تخته خواهند رفت سابقه حضور در مسابقات جهانی و رویدادهای مختلف را دارند اما تلاش می‌کنیم تجربیات‌مان را در اختیار آنها قرار دهیم تا در بازی‌های المپیک هم به موفقیت دست پیدا کنند.

 
رئیس فدراسیون وزنه برداری از مردم ایران خواست همه ورزشکاران کشورمان را دعا کنند و ابراز امیدواری کرد که مدال‌آوری ورزش ایران از روز جمعه با آغاز رقابت‌های وزنه برداری شروع شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان