بازدید 11998

ارشاد فیلم حاتمي‌كيا را خريد

کد خبر: ۲۶۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹ 29 July 2012
سازمان سينمايي مالكيت فيلم سينمايي «گزارش يك جشن» را خريداري كرد.

جواد شمقدري ـ رئيس سازمان سينمايي و معاون وزير ارشاد ـ در گفت وگويي با ايسنا، با اعلام اين خبر، توضيح داد: به دليل اين‌كه آقاي پيرهادي تهيه‌كننده فيلم از بخش خصوصي با به نمايش در نيامدن آن، زيان زيادي را متحمل شده بود و همچنين به دليل اينكه مي‌خواستيم آقاي حاتمي‌كيا با خيال راحت به سراغ ساخت فيلم سينمايي شهيد چمران برود، سازمان سينمايي حقوق مالكيت «گزارش يك جشن» را خريداري كرده است.

وي در عين حال خاطر نشان كرد: اكنون سازمان سينمايي مالك كليه حقوق فيلم است اما در عين حال توافق شده كه فيلم با انجام اصلاحاتي كه اداره نظارت و ارزشيابي اعلام كرده، در زمان مقتضي روي پرده برود. در روزهاي گذشته محسن علي اكبري - تهيه كننده فيلم سينمايي «تلفن همراه رئيس‌جمهور» - هم اعلام كرده بود كه حقوق مالكيت اين فيلم توسط دولت در حال خريداري است.

«گزارش يك جشن» كه در جشنواره‌ي بيست و نهم فيلم فجر به نمايش درآمد طبق اعلام دست‌اندركاران آن در معرفي فيلم، «گزارش نسل امروز است كه به زواياي آن ورود پيدا كرده و اندكي كنار آن‌ها صبوري گزيده‌ايم.» در اين فيلم رضا كيانيان،مريلا زراعي،رويا تيموريان،طناز طباطبايي و.... به ايفاي نقش پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی