بازدید 4882

اقامه دعوا عليه منافقين در اروپا

کد خبر: ۲۶۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۲ 24 July 2012
كميته دفاع از قربانيان عراقي گروهك تروريستي منافقين اعلام كرد 114 شكوائيه عليه اين سازمان تنظيم كرده و به دادگاه هاي اروپايي در آلمان، اسپانيا و تركيه تقديم كرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور) «نافع عيسي» رئيس كميته دفاع از قربانيان عراقي گروهك نفاق به خبرگزاري كردستان عراق گفت: به نمايندگي از خانواده قربانيان و با همكاري پنج حقوقدان اقدام به جهاني كردن پرونده جنايت هاي منافقين عليه ملت عراق به ويژه اهالي منطقه طوزخورماتو در دادگاه هاي تركيه، آلمان و اسپانيا كرده ايم و درصدد هستيم پس از حل شدن مشكلات مالي اين اقدام را در فرانسه نيز انجام دهيم.

رئيس كميته دفاع از قربانيان همچنين افزود: تاكنون 275 شكايت عليه منافقين تنظيم كرده ايم كه 114 شكايت از اين تعداد مربوط به خانواده شهداي ترور عراق و مابقي به كشاورزان شهرستان ديالي و نواحي مجاور آن است كه زمين هايشان توسط اين گروه غصب شده است.

وي با اشاره به واكنش دادگاه هاي اروپايي نسبت به اين پرونده ها اظهار داشت: اين دادگاه ها اقبال گسترده اي به اين دعاوي عليه گروهك منافقين از خود نشان داده اند.

همچنين «عدي الخدران» فرماندار استان «ديالي» اظهار داشت:«صالح المطلك» معاون نخست وزير عراق در امور خدمات رساني بخشي از اراضي و مستغلات را در اطراف و حومه استان ديالي خريداري كرده است و ميان برخي از عناصر گروهك تروريستي منافقين تقسيم كرده است.

وي تصريح كرد: مطلك طي چند ماه گذشته چندين زمين و مستغلات خريداري كرده است و در حال حاضر تعدادي از عناصر گروهك ترورستي منافقين و خانواده هاي آنها كه اردوگاه اشرف را ترك كرده اند، ساكن شده اند.

خدران افزود كه در داخل اردوگاه اشرف پوسترها و تصاوير و پوسترهاي بزرگي از «صالح المطلك» و «عبدالله الجبوري» نصب بوده است و اين امر خود بيانگر وجود رابطه محكمي ميان منافقين، حزب بعث و العراقيه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی