بازدید 45017

پیشنهاد جدید کلینتون به رژیم صهیونیستی درباره ایران

یک روز پس از سفر هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و مذاکرات وی با مقامات صهیونیستی، معاون وزیر خارجه این رژیم از وجود احتمالات جدیدی درباره ایران خبر داده است؛ احتمالاتی که گویا، بخش‌هایی از برنامه‌های جدید آمریکا علیه ایران باشد!
کد خبر: ۲۵۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸ 17 July 2012
یک روز پس از سفر هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و مذاکرات وی با مقامات صهیونیستی، معاون وزیر خارجه این رژیم از وجود احتمالات جدیدی درباره ایران خبر داده است؛ احتمالاتی که گویا، بخش‌هایی از برنامه‌های جدید آمریکا علیه ایران باشد!

به گزارش «تابناک»، «دنی آیالون»، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفته: «پیش بینی می‌کند» تا چند هفته دیگر، کل سیستم بانکی ایران تحت تحریم‌های شدید ایالات متحده قرار گیرد تا فشار بر اقتصاد ایران، بیش از پیش افزایش پیدا کند.

هرچند آیالون اصطلاح «پیش بینی» را برای اظهارات خود به کار برده، با توجه به موضع‌‌‌گیری‌های کلینتون در سفر اخیر خود به رژیم صهیونیستی، احتمال اینکه این گزینه مستقیم توسط دولت آمریکا مطرح شده باشد، بسیار بالاست.

در این باره، کلینتون روز گذشته، پس از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا از هر آنچه در توان دارد، برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند.

آیالون در همین رابطه اظهار داشت: «پنجشنبه گذشته، من در دیدار نیم سالانه گفت‌و‌گوهای راهبردی با ویلیام برنز، معاون وزیر خارجه ایالات متحده ملاقات کردم. یک روز بعد، ایالات متحده اعلام کرد، گام‌های جدیدی را برای در تحریم گذاردن بانک‌ها و شرکت‌های بیمه ایرانی برخواهد داشت».

آیالون همچنین اظهار امیدواری کرد، تحریم‌های جدید در کنار تحریم نفتی که هم اکنون در جریان است، موجبات آسیب شدید اقتصاد ایران را فراهم کند.

وی افزوده است که این امر نشان خواهد داد، اسرائیل تا چه اندازه در تصمیم خود قاطع است.

وی در پایان با اشاره به سفر هیلاری کلینتون، اظهار داشته است: گفت‌و‌گوهای دو طرف در فضایی مساعد برگزار شد و هر دو طرف درباره مسائل گوناگون، از جمله استفاده از زور در صورت لزوم، دیدگاه مشترکی داشتند. آیالون همچنین مدعی شده، نه تنها همه گزینه‌ها روی میز است، بلکه برنامه‌ها و آماده‌سازی‌های آمریکا در این زمینه هم اکنون در حال انجام است.

البته درباره این اظهارات، ذکر این مهم لازم است، در دو روز گذشته و همزمان با سفر کلینتون به سرزمین‌های اشغالی، فضاسازی رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی برای معرفی این سفر به عنوان آماده‌سازی دو طرف برای افزایش فشار‌ها بر ایران، شکل گسترده‌ای به خود گرفت.

اظهارات آیالون را نیز باید در همین باره ارزیابی کرد که هدف آن، مصمم نشان دادن رژیم صهیونیستی برای استفاده از همه ابزار‌ها علیه ایران و همچنین، القای این مسأله است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در این زمینه هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۱
انتشار یافته: ۱۷
به نظر من ایران باید از NPT خارج بشه چون با این که عضو NPT هست ولی بازم تحت فشاره اما کشورهایی مثل پاکستان هند و اسرائیل با این که عضو NPT نیستند به راحتی دارن کار خودشونو می کنن
هیچ غلطی نمی تونند بکنند.
ای بابا این چه وضعشه ؟ ایناا دیگه شورشو در اوردن!
ما هم که هیچ کاری نمیکنیم و فقط نشستیم داریم نگاه میکنیم
اقا این تنگه رو یه کاریش کنید تا اینا حساب بیاد دستشون
پس بستن تنگه رو گذاشتین برا کی
میترسم اب از سرمون بگذره و ...
خدا ریشتون را دربیاره انشاءالله
عجب آدمایی هستند با این فشارها میخوان به ما خدمت کنند وآزادی به ایران بیارن؟؟؟
این نشون میده که امریکا چقدر تحت تاثیر اسرائیله.
قبلا نسبت به امریکا حسی نداشتم... شاید یه جورایی ازش خوشم هم میومد...
اما بعد از این زورگویی هاشون شدیدا از امریکا متنفر شدم.... شدید که می گم دیگه خودتون تخمین بزنین چقدر...
بطوری که الان ناخودآگاه وقتی تصویر مقامات امریکایی رو می بینیم زبونم به لعنت فرستادن بهشون باز می شه...
هرکی باهاشون نیست باید حذف بشه... یه دنیای تک قطبی می خوان که قطبش خودشون باشن... اصلا هم مهم نیست به ناحق تهمت بزنن و حریف رو از میدون به در کنن یا به حق... دیگه حساب اسراییلی ها که جداست...
منتظر روشن فکر ها هستم که بیان نظر بذارن ذفاع کنن از مقامات امریکا و سیاستشون و بگن می خوای به کل دنیا لعنت بفرست و یا تو خوبی و اونا بد و ...
ايران هر کاری كه مي كنه به خودش ربط داره اسرائيل و امريكا خر كي هستن
شاید مجبور باشیم مثل گاندی برای مبارزه با استعمار به تکه پارچه ای برای لباس و لقمه نانی برای غذا بسنده کنیم ، ولی از حق خود نمی گذریم.
بهترین دفاع حمله است.اگر ما محیط داخل اسرائیل را ناامن کنیم در کمتر از 6 ماه بر اثر سیل خروج اسرائیلی هاجمعیت اندک آنها از نصف هم کمتر خواهد شد و این یعنی نابودی اسرائیل در کمتر از 10 سال آینده.
هرچه به زمان انتخابات امریکا نزدیک میشویم احتمال حمله نظامی کمتر میشود ولی بعد از انتخابات باید دیپلماسی فعالتری پیش گرفت
پشت اين انقلاب دعاهاي حضرت مهدي عج است . اين تحريمها به خواست خدا و توجهات جضرت مهدي نتيجه معكوس مي دهد . مردم از اين تحريمها نمي ترسند . هشت سال جنگ را سي سال پيش بر ضد ملت ايران به راه انداختند هيچ نتيجه اي نگرفتند . بيست ساله كه تحريم هستيم ولي روز به روز بر قدرتمان افزدوه شده
گم بشوید شما دیگه کی هستید یه مشت مقامات فاسد کافرجناینکار بروید به کثافتکاریهای خودتان مشغول باشید شما کجا و ایران کجا یادتان باشد رئیسعلی دلواری با فقط چند اسب و مردم محلی و با دست خالی ولی با ایمان قوی و راسخ و شجاعت جلوی توپ و کشتی جنگی شما ایستاد و همه شما را با اردنگی بیرون کرد الان کشور میلیونها رئیسعلی دارد و...
باور کنیم که اینها در فشار به ایران بسیار جدی هستند و هرگز در حمله نظامی به عنوان آخرین حربه درنگ نخواهند کرد. ممکن است صدمه هم ببینند ولی‌ با صدمه ای‌ که کشور میبیند قابل قیاس نخواهد بود و در فاز نظامی نیز هرگز متوقف نخواهند شد.بهتر است واقع بین باشیم و یا خود را در خوشبینانه‌ترین حالت برای سرنوشتی مانند سوریه آماده کنیم....آیا غرب بیشتر صدمه دید یا سوریه یا لیبی یا عراق...
تردیذی وجودنداردکه امریکاتااین حد خود را ضعیف دیده باشد ، بقول شهید بهشتی ، امریکا ازعصبانیت بمیر...(جمله ای با این مفهوم)
حربه تحریمهاراهم بدنبال همه آنچه برای درتنگنا قراردادن ملت ایران درچنته داشتید بکاربردید،آیا نتیجه ای هم عایدتان شد؟بااین تاکتیکهای تکراری، بی اثرومذبوحانه تنها ناتوانی خود در دیپلماسی وضعف فرهنگ انسانی خود دربرخوردبا دیگر ملتهارابه جهانیان نشان میدهید.ملتهارا باتحریم درتنگنای اقتصادی قرارمیدهیدتامثلابواسطه گرسنگی وفشارهای معیشتی تسلیم خواستهای چپاولگرانه شما آمریکاییهای جهانخوارشوند،آیا انسانیت موردادعای شما همین قدراست؟؟؟؟آیافرهنگ آمریکایی اینست؟؟؟؟آیا حقوق بشر مورد ادعای آمریکا که در سطح جهان تحقق آنرا دنبال میکند همین است ؟؟؟ واقعا که تحمل گرسنگی،فشار،کمبودوحتی مرگ شرف دارد به پذیرش شرایط مورد نظر آمریکا وبودن در تحریم هزاران بار به داشتن رابطه با چنین کابوی های جنایتکاری می ارزد.
خدا اسرائیلو لعنت کنه زود تر از صفحه روزگارمحو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها