بازدید 12212

خبر طائب از طرح انحرافی‌ها برای براندازی

به هر تقدیر چون توجه نهادهای دولتی بیشتر به کارهای خودشان بود از این خیانت‌هایی که البته خیلی جزیی اما اثر بسیار بالایی در جامعه داشته است غفلت کردند و شاهد این خیانت‌ها بوده‌ایم.
کد خبر: ۲۵۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱ 17 July 2012
فرمانده قرارگاه عمار گفت: جریان انحرافی طرح براندازی را راه انداخته و زمانی که انسان به پرونده‌ مفاسد اقتصادی می‌نگرد به این نتیجه می‌رسد مسئله فراتر از این‌ها است و جریان انحرافی به دنبال بردن آبروی نظام است تا سبب درهم ریختگی نظام شود.
 
حجت‌الاسلام مهدی طائب در حاشیه سفر به محمودآباد در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: در موضع گرانی داستان ضعف دولت نیست بلکه خیانت برخی افراد است که وضعیت جامعه را به این روز رسانده است.
 
وی تصریح کرد: به هر تقدیر چون توجه نهادهای دولتی بیشتر به کارهای خودشان بود از این خیانت‌هایی که البته خیلی جزیی اما اثر بسیار بالایی در جامعه داشته است غفلت کردند و شاهد این خیانت‌ها بوده‌ایم.
 
طائب افزود: در حقیقت اگر این خیانت‌ها نبود آن روند عادی در گران شدن سوخت و دیگر کالاها را داشتیم و در واردات دان مرغ و بعضا شنیده شده است که کشتی حاوی دان مرغ را برگشت داده‌اند و یا نرساندن به موقع کود به کشاورزان که خیلی پیش پا افتاده نشان می‌دهد اما اثرش به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با مردم دارد از نظر عملیات روانی بسیار بالا است.
 
وی ادامه داد: آن کسانی که طراح این خیانت‌ها بودند انسان‌های بسیار زبده و پیچیده‌ای بودند که به هر تقدیر باید دستگاه‌های امنیتی برخورد قاطع با این افراد داشته باشند ولی در مجموع به دلیل قوت و قدرتی که اساس نظام دارد این مدل خیانت‌ها نمی‌تواند حرکت کشور را متوقف کند اما باعث آزار و اذیت مردم می‌شود.
 
استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری بر وحدت بین قوای سه گانه تصریح کرد: به طور کلی ما نظامی داریم که هرچه مسئولان هماهنگ‌تر عمل کنند کشور بهتر به پیش می‌رود.
 
طائب اذعان داشت: البته نمی‌توانیم سلیقه انسان‌ها را یکی کنیم اما این سلیقه‌ها را خط قانون و برنامه مصوب می‌تواند به هم نزدیک کند که تاکید مقام معظم رهبری نیزهمین‌گونه است.
 
فرمانده قرارگاه عمار کشور در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر ترکیب مجلس کنونی و تفاوت آن با مجلس قبلی بیان داشت: مجلس کنونی به مراتب از مجلس قبلی بهتر است. اصلا مجلس جدید با این مدل رأی‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه خیلی پیام داشت و میزان رأی در مجلس قبلی و کنونی برای انتخاب هیئت رئیسه و ترکیب کمیسیون‌ها خود بیانگر همه چیز است.
 
وی افزود: با انتخاب خوب مردم، مجلس خوبی شکل گرفته است که آثار آن را در آینده بیشتر خواهیم دید.
 
طائب درباره پرونده‌های اختلاس و فساد بانکی تصریح کرد: اعتقادم بر این است که مفاسد اقتصادی که امروز پدیدار شده است به طور کلی یک طراحی‌هایی بوده است که برای براندازی دولت توسط افرادی در خود دولت شکل گرفته است.
 
فرمانده قرارگاه عمار کشور ادامه داد: این به این معنا است که خیانتکارانی در همین دولت که البته تعدادشان زیاد هم نیست به این مفاسد دامن زده‌اند و اگر قرار باشد روزی افشاگری شود واقعیت‌های زیادی در این مورد گفته خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه از ابتدا نیز این براندازی پیش‌بینی می‌شد، خاطرنشان کرد: به طور کلی می‌توان گفت که جریان انحرافی طرح براندازی را راه انداخته و زمانی که انسان به این پرونده‌ها می‌نگرد به این نتیجه می‌رسد که حرف از این فرد و آن فرد نیست بلکه فراتر از این‌ها است و جریان انحرافی با این اختلاس‌ها به دنبال بردن آبروی نظام است تا باعث درهم ریختگی نظام شود.
 
طائب افزود: متاسفیم که شاکله اصلی خوب متوجه این موضوع از ابتدا نشده است و امیدواریم این افشاگری‌ها باعث بیداری‌شان شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر