بازدید 22800
با توجه به افزایش قیمت‌ها؛

این افزایش حقوق‌ها عادلانه نیست

برخی استدلال می‌کنند که تفاوت بهای شیر یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای مورد سوءاستفاده برخی افراد قرار می‌گرفت که استدلال اشتباهی است؛ باید نظارت را تقویت می‌کردند. افزایش بهای شیر و لبنیات به سلامت جامعه و اقشار محروم آسیب می‌زند؛ مردم به اندازه کافی فشار و گرانی را تحمل می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹ 12 July 2012
متأسفانه بهای کالاهای اساسی و رشد تورم در سال جاری رضایت‌بخش نیست.

به گزارش «تابناک»، سید مؤید حسینی صدر ضمن بیان این مطلب گفت: چند قلم کالا هست که در همه کشور‌ها، یارانه‌ای عرضه می‌شود، چرا که با سلامتی مردم مربوط است. درباره نان باید گفت، همه می‌دانند و دولت نیز بهتر از همه می‌داند که نان خوراک قشر مستضعف جامعه و خوراک اصلی مردم است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: گران کردن بهای نان، کار نادرستی است و نمایندگان به شدت به این موضوع معترض هستند و از سوی دیگر، درآمدی هم نصیب دولت نمی‌شود و مشخص نیست، با چه استدلالی تصمیم به افزایش بهای نان گرفته‌اند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بحث دیگر مربوط به لبنیات است، خاطرنشان کرد: ‌واقعیت این است که فساد مالی و رانت‌هایی که در بازار ارز، در مزایده‌ها و مناقصه‌ها و قراردادهای بزرگ وجود دارد، فوق‌العاده بالاست. برخی استدلال می‌کنند که تفاوت بهای شیر یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای، مورد سوءاستفاده برخی افراد قرار می‌گرفت که استدلال اشتباهی است؛ باید نظارت را تقویت می‌کردند. افزایش بهای شیر و لبنیات به سلامت جامعه و اقشار محروم آسیب می‌زند؛ مردم به اندازه کافی فشار و گرانی را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های خدمات دولتی، اظهار داشت: جای سؤال دارد که متأسفانه مجلس نیز گا‌ه تصمیمات نادرستی می‌گیرد. باید قیمت‌ها را کنترل کرد. قیمت‌ها در حالت بحرانی است و مردم تحمل این فشار‌ها را ندارند. زمانی عده‌ای به آقای احمدی‌نژاد می‌گفتند که کارها و تصمیمات وی، تورم صد درصدی به دنبال خواهد داشت و اکنون می‌بینیم که این اتفاق رخ داده است؛ مرغی که ۲۴۰۰ تومان بود، ۷۰۰۰ تومان شده است!

حسینی در مورد میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران در مقایسه با نرخ تورم گفت: این میزان افزایش عادلانه نیست. کارمندان به شدت در تنگنا هستند. مشکل بزرگتر درباره افرادی است که حقوق‌بگیر نیستند؛ همچنین افرادی که بیکار هستند. میزان بیکاری به شدت بالاست و این وضعیت گرانی و مشکلات مسکن در تاریخ پس از انقلاب سابقه ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۰۷
انتشار یافته: ۱۹
همان افزايش 15 درصدی هم در حقوقمان اعمال نشد. ديروز که حکم کارگزينی را گرفتم افزايش حقوق 11 درصد بود. آيا با اين افزايش حقوق ناچيز می توان درست و سالم کار کرد؟
کی گفته رضایت بخش نیست؟ اینها یه عده عمال بیگانه اند. ما اتفاقا خیلی هم گرونی رو دوست داریم. اونقدر حال میده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
نوش جونت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
يادت رفت بگي آخ هم نميگيم.
لطفاً سياهنمايي نكنيد اوضاع مملكت بهتر از هميشه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
طنز قشنگی بود
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ازه اوضاع مملکت که گل و بلبل است مرده همه از خوشی دارند داغون میشن مرد نامومن مردم به دنبال استخوان مرغ می دوند مرغ هزار تومنی شده هشت هزار تومن یکسری ادم مث شما شکم سیر های رانت خوار اگر این چیزا رو نگن پس کی بگه
به نام خدا
در يك جمله بگم شعار دادن كافيست خدا وكيلي حكومت مستضعفين كه ميگفتيد اين بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه گوش دولت انگار کر شده ، اگه گوش نکنند بلاخره خدا حقشون رو میذاره کف دستشون
پیمانکاران را هم دریابید، من به عنوان یک مدیرعامل بخش خصوصی نزدیک به 10 ماه است که از کارفرمایان بزرگ و دولتی پول دریافت ننموده و در 4 سال اخیر کارفرمایان حق الزحمه خدمات را افزایش نمیدهند و هدیه های کلان می خواهند خود اینجانب نیز 11 ماه حقوق برداشت نکرده ام، البته در این 11 ماه کارگران حقوق خود را گرفته اند و در صورتی که بخواهد افزایش حقوق بیش از این باشد مجبورم همه را اخراج کنم.
حرف دل كارمندان رازده ايد.بايد دولت نان.گوشت.مرغ ومايحتاج مردم را يارانه اي بدهد تابااينكاراندكي ازمشكلات راحل نمايد.
دولت هنوز هم در سال جدید افزایش حقوق معلمان را نداده است و این بیانگر آن است که دست های توکار است تا مردم را ناراضی نگه دارند و خودشان از آبی که گِل آلود می کنند برای انتخابات ماهی بگیرند. دولت با این کار ضعف مدیریتی خود را اثبات کرده است.
آخه بذاريد همون افزايش حقوقم بدن بعد. هنوز مال بازنشسته ها يه قرون پرداخت نشده.
اينم بعد انقلاب بي سابقس كه سه چهار ساله افزايش حقوق كمتر از تورم و پرداختشم از شهريور شروع ميشه. معوقاتشم قسطي ميدن تازه. يعني خاب پول اين شيش ماهو تو شيش ماه دوم ميدن و اسمشم ميذارن افزايش حقوق!
به عق جنم نميرسه اين كار نه؟
چیکار به این دولت خدمتگذار دارید............
همش حرف پس این نمایندگان کی میخوان عمل کنند!!!
نگاهی هم به افزایش جهانی قیمتها بیندازیم.
این گرانی دسیسه مخالفان دولت و قدرت های سایه دولت های قبلی است تا احمدی نژاد را در بین مردم ایران خراب کنند البته به غیر از شمال تهران
همه چی آرومه
ما چقدر خوشبختیم
کسی که همه مشکلات راسفید می بیند دیدش مشکل دارد یا چشمانش سیاهی رفته و حرف حق را سیاهنمایی می داند......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر