بازدید 109146

نحوه قطع پيامك‌هاي تبليغاتي اعلام شد

شماره‌های 8999 و 5005 و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌هــا و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پيامك ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پيامكها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پيامكهایشان قطع شود.
کد خبر: ۲۵۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲ 10 July 2012
روابط عمومي شركت مخابرات ايران ضمن اعلام روش قطع پيامكهای تبلیغاتی با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکین توصیه کرد اين پيامك‌ها تبلیغاتی را قطع نکنند.

بــــه گزارش ايسنا، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران اعلام كرد: مشترکین برای قطع پيامكهای تبلیغاتی می توانند از تلفن‌های ثابت به شماره 09129990 و از تلفن‌های همراه با شماره 9990 تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پيامكهای تبلیغاتی به اپراتور بدهند. به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می توانند نسبت به قطع پيامكهای تبلیغاتی شان اقدام كنند.

زارعیان تأکید کرد : شماره‌های 8999 و 5005 و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌هــا و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پيامك ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پيامكها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پيامكهایشان قطع شود.

او با بیان این موضوع که پيامكهای تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک پيامك در روز هم کمتر است زیرا تعداد پيامكهای تبلیغاتی 30 میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه 50 میلیون است، اظهار كرد: توصیه می کنم مشترکین نسبت به قطع پيامكها اقدام نکنند زیرا این پیامها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف ارسال می شود که به جز جنبه تبلیغاتی، جنبه اطلاع رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکین پيامكي ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر . به این ترتیب در صورت عدم تمایل ، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴۶
انتشار یافته: ۱۶
من همین کار را کردم ولی باز هم پیامک تبلیغاتی برایم می اید
البته با این تفاوت که پیامک های تبلیغاتی جدید هدفمند شده و جهت دار ارسال می گردند!
تابی جان خودت یه بار تماس بگیر و تست کن بعد خبر را منتشر کن . تماس گرفتم اعصابم خورد شد از بس که این کلید و بزن اون کلید بزن
این شماره برای خط ایرانسل هم هست یا فقط همراه اول؟
برای خود من که در روز بین 3 تا 15 تا پیامک تبلیغاتی میاد(یه وقتهایی هم دوتا دوتا)، بقیه رو نمیدونم
بنام خدا در این کار بر عکس است. اصلا چرا بدون اجازه برایم پیامک می فرستید. این کار شما یعنی اینکه اولا با هزینه من از شما خواهش کنم که حق من را شایع نکنید.
به کجا برم شکایت ......
با سلام به همه
به نظر من اپرتورهای تلفن همراه حق ارسال پیامک تبلغاتی رو ندارند تا زمانی که فرد خودش خواستار این پیامکها باشد
باید این همه اینور و اونور بریم که آقایان برای ما پیامک تبلیغاتی نفرستن!!!!!!!!
من تا الان 10 بار تماس گرفتم پيامك دادم كه تبليغات نفرستن ولي هنوز ميفرستن
در كشورهاي خارجي در اين زمينه امكاني وجوددارد كه به مشتركان تلفن همراه اين انتخاب را ميدهد كه يا پيامكهاي تبليغاتي را حذف كنند و يا به ازاي دريافت هر پيامك تبليغاتي تعدادي ارسال پيامك مجاني هديه بگيرند .در اين روش دوم ميتواند براي هر سه طرف سودبخش باشد.
آیا هیچکس نیست که پاسخ دهد مگر ما خدمات رایگان دریافت می کنیم که وقت و بی وقت و نصف شب و بیگاه پیامک می فرستید؟ در کجا این کره خاکی اپراتوری حق دارد بدون اجازه وارد حریم خصوصی افراد شود و پیام های بازرگانی بی ربط بفرستد؟
به خدا قسم! این ها ابتدائی ترین حقوق شهروندی است
نكته بسيار بسيار مهم
من يك بار قطعش كردم
هيچ يك از پيامكهاي مهم يارانه اي و مسكن مهر و اين حرفها برام نميرسيد
و حتي خلافي هم نميتوني بگيري چون اولش 3000 است
شما میتونستین چند شماره رو فقط به پیامکهای تبلیغاتی اختصاص بدین و چند شماره هم به پیامکهای مربوط به اطلاع رسانی که اگر کسی خواست فقط پیامکهای تبلیغاتیش حذف بشه و شائبه این پیش نیاد که درخواست شما برای حذف نکردن پیامک بخاطر کاهش درآمدتونه!!!!
مگه ما خواستیم که پیام تبلیغاتی بگیریم که حالا ما باید غیر فعالش کنیم! عجب مملکتی داریم بخدا
در اواخر ماه برای مشترکین پيامكي ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر . به این ترتیب در صورت عدم تمایل ، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود))

اشتباه فرمودند چون در آخر ماه كه پيامك مخابرات ميايد اگر هيچ اس ام اسي نفرستيم به منزله قبول ادامه تخصيص يكماه ديگر آواي انتظار خواهد بود ....
اخه چرا ملت رو اذیت میکنید یه اس ام اس بفرستید دو تاگزینه قرار بدید مایل به دریافت هستید 1 مایل به دریافت نیستم 2 تمام دیگه زنگ بزن 1 ساعت پشت خط بمان درخواست بده اس ام اس بیاد وای خدا .............
واسه من روزی 5 یا 6 تا میاد. در ضمن قطع پیامک تبلیغاتی چه ربطی به قطع پیامک های بانک داره. نمیدونیم به کی شکایت کنیم به خدا.
من تست كردم ولي گزينه‌اي مبني بر قطع پيامك‌هاي تبليغاتي وجود ندارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار