بازدید 6236

آغاز مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش

وي با بيان اينكه در اين طرح ۱۷۰ تن از اراذل و اوباش پايتخت كه جملگي داراي پرونده و سابقه شرارت و ناهنجاري بودند، دستگير شدند گفت: اين عمليات بزرگ توسط تمامي پليس‌هاي تخصصي فرماندهي انتظامي پايتخت در سطح تهران اجرا شد.
کد خبر: ۲۵۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴ 19 June 2012
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام اجرايي‌شدن مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش پايتخت گفت: با انجام هماهنگي‌هاي‌‌قضايي اين افراد كه اقدام به عربده‌كشي، مزاحمت براي نواميس، خفت‌گيري و شرارت در محلات كرده بودند، در سطح محلات گردانده مي‌شوند.

به گزارش ايسنا، سردار حسين ساجدي‌نيا صبح سه‌شنبه در تشريح عمليات بزرگ دستگيري اراذل و اوباش پايتخت گفت: در راستاي انجام سلسله طرح‌هاي ارتقاي امنيت محلات، شب گذشته مرحله سوم از طرح دستگيري و برخورد با اراذل و اوباش پايتخت اجرايي شد.

وي با بيان اينكه در اين طرح ۱۷۰ تن از اراذل و اوباش پايتخت كه جملگي داراي پرونده و سابقه شرارت و ناهنجاري بودند، دستگير شدند گفت: اين عمليات بزرگ توسط تمامي پليس‌هاي تخصصي فرماندهي انتظامي پايتخت در سطح تهران اجرا شد.

ساجدي‌نيا با بيان اينكه اراذل و اوباش دستگيرشده به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام قضايي قرار خواهند گرفت، گفت: اميدواريم با حكم مناسبي كه براي اين افراد در نظر گرفته مي‌شود شاهد باشيم تا بار ديگر اين افراد دست به اعمال مجرمانه و شرارت نزنند.

ساجدي‌نيا همچنين با تاكيد بر اينكه اجراي طرح‌هاي امنيت محلات ادامه خواهد داشت گفت: افراد دستگيرشده كه اقدام به عربده‌كشي، مزاحمت براي نواميس، خفت‌گيري در سطح محلات، شرارت و غيره كرده بودند با هماهنگي قضايي صبح امروز در محلات گردانده خواهند شد.

كشف حدود يك تن موادمخدر در تهران

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ادامه از كشف نزديك به يك تن موادمخدر در حوزه شهر تهران و استان قزوين خبر داد و گفت: در اين راستا دو تن از عاملان اصلي اين باند نيز دستگير شدند.

ساجدي‌نيا با بيان اينكه تعدادي اسلحه گرم نيز از اين قاچاقچيان كشف و ضبط شده است گفت: در ماه‌هاي اخير در حوزه پليس مبارزه با موادمخدر، طرح‌هاي زيادي اجرايي شد و قول مي‌دهم با انجام طرح‌هاي مختلف بتوانيم وضعيت مناسبي در حوزه مبارزه با موادمخدر در شهر تهران ايجاد كنيم كه اين مهم نيازمند همكاري سازمان‌هاي ديگر است.

به گفته ساجدي‌نيا اين موادمخدر در يك مرحله عمليات پليسي كشف و قاچاقچيان قصد داشتند كه اين مواد را در سطح شهر تهران و استان‌هاي همجوار توزيع كنند.

وي با بيان اينكه وضعيت شهر تهران در حوزه موادمخدر نسبت به گذشته بهبود يافته است گفت: با اين حال مردم شاهد برخي اقدامات خرده فروشان و معتادان هستند و از دستگاه‌هاي ذيربط خواهشمنديم تا در اجراي اين طرح‌ها پليس را ياري كنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار