بازدید 17122
۹
ایالات متحده اعلام کرد:

نام کشورهای معاف از تحریم علیه ایران

هیلاری کلینتون امروز نام کشورهایی را که از تحریم‌های اعمالی ایالات متحده علیه ایران معاف خواهند شد، ارائه کرده است. این لیست شامل هفت کشور می‌شود که در این میان، نام ترکیه و کره جنوبی نیز آمده است.
کد خبر: ۲۵۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۶ 12 June 2012

هیلاری کلینتون امروز نام کشورهایی را که از تحریم‌های اعمالی ایالات متحده علیه ایران معاف خواهند شد، ارائه کرده است. این لیست شامل هفت کشور می‌شود که در این میان، نام ترکیه و کره جنوبی نیز آمده است.

به گزارش «تابناک»، ایالات متحده پیش از این اعلام کرده بود، قرار است شماری از کشور‌ها را به این دلیل که از قبل تحریم نفتی و مالی ایران متضرر خواهند شد، از اعمال این تحریم‌ها معاف کند.

بنا بر این گزارش، امروز هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، فهرستی از نام این کشور‌ها را اعلام کرده که در آن هند، کره جنوبی، ترکیه و چهار کشور دیگر از جمله مالزی، آفریقای جنوبی، تایوان و سریلانکا نیز به چشم می‌خورد.

وی گفته است، این کشور‌ها به همراه ژاپن و شماری از کشورهای اروپایی ـ که پیش از این جزو کشورهای معاف از تحریم علیه ایران بودند ـ به این دلیل که توان اقتصادی برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران را ندارند، از این تحریم‌ها مستثنی شده‌اند.

با این حال کلینتون همچنان مواضع دشمنانه علیه ایران را نشان داده و گفته است، آمریکا می‌خواهد با کاهش درآمد نفتی ایران، پیام مهمی به این کشور بفرستد و آن اینکه تا زمانی که ایران آن گونه که وی گفته، جامعه بین‌الملل را متقاعد نسازد با فشار‌ها و محدودیت‌های فزاینده روبه‌رو خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
اقایون فکر اساسی بفرمایید و بی خودی شکم تان را صابون نزنید اصلا به این بیانیه ها دل خوش نکنید اینها جز محک و پوست موزی بیشتر زیر پای ایران نیست.
دشمن با برنامه حرکت می کند .
این شکستن تحریم ها نیست.
کلینتون غلط کرده
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
به نظر من که معلومه چه کسی تا حالا برنده شده. شما چی؟
ای بر پدرشون لعنت و بر پدر هر کسی که به این ملت ظلم کند
چرا خبر تحریف میکنی
17 تا کشور خرید نفت رو کم کردن معاف شدن
تا چين داريم غم نداريم
خانم کلینتون برو بیل رو تحریم کن نه ایران را
این کشورها قبلا خرید نفتشون رو کاهش دادن و به همین دلیل معاف شدن.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی