بازدید 1727
سعاد ت خبر داد:

ایرادات شورای نگهبان در کمیسیون تلفیق رفع شد

کد خبر: ۲۴۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰ 19 May 2012
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اعلام این خبر که ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۱ در نشست امروز کمیسیون اصلاح شد، گفت: بیشتر ایرادات وارده به لایحه بودجه، ایرادات عبارتی بود که در کمیسیون اصلاح شد و در نشست علنی بعد از ظهر مجلس، ارائه خواهد شد.

حمید سعادت در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره نشست امروز (شنبه ۳۰ اردیبشهت‌ماه) کمیسیون تلفیق بودجه، توضیح داد: نشست امروز کمیسیون به اصلاح ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۹۱ گذشت.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از ایراداتی که شورای نگهبان هر ساله به لوایح بودجه می‌گیرد ذکر نام شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز است چرا که تا زمانی که اساس‌نامه این شرکت‌ها به تصویب نرسیده باشد نمی‌توان نام آن‌ها را در قانون بودجه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مقرر شد از نام وزارت نفت به‌جای دو شرکت مذکور استفاده شود، درباره دیگر ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه امسال، گفت: ایراد دیگر شورای نگهبان در بند ۴-۸ لایحه بودجه بود که مربوط به مناطق آزاد تجاری می‌شد که بر اساس آن باید  مناطق آزاد درصدی از درآمد خود را به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ساکنین و مستضعفین بومی اختصاص دهند که این ایراد هم برطرف شد.

سعادت دیگر ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۱ را جزئی و اصلاح عبارتی خواند و گفت: ایراداتی به تبصره مربوط به صندوق بازنشستگی فولاد از این دست ایرادات بود که اصلاح شد.

این عضو کمیسیون تلیفیق بودجه یادآور شد: اصلاحات کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۴ روانه صحن علنی مجلس می‌شود و امیدواریم با این اصلاحات در صحن علنی،  قانون بودجه ۹۱ تصویب و نهایی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان