بازدید 9876

گرانی برای مردم رنج‌آور شده است

کد خبر: ۲۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷ 27 April 2012
 امام جمعه موقت اصفهان گفت: تمام مسئولان کشور بدون دیوار کشیدن بین خود باید برای حل مشکل رنج‌آور گرانی دست به دست یکدیگر بدهند.


به گزارش فارس از اصفهان، محمدتقی رهبر امروز ظهر در خطبه‌‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: تمام مسئولان باید خدمت‌رسانی را برای مردمی که انقلاب اسلامی را به وجود آوردند به نحو شایسته انجام داده و در این بین ستاد تعزیرات باید از سوءاستفاده برخی افراد برای گران کردن اجناس به شدت جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی پیش ‌روست، تصریح کرد: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اهتمام شرکت در انتخابات باید همچون مرحله نخست باشد.

امام جمعه موقت اصفهان اشاره‌ای به تحولات منطقه کرد و بیان داشت: تمام این تحولات به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه در تحولات سوریه علاوه بر آمریکا، صهیونیست‌ها و ترکیه، عرب‌ها نیز خیانت می‌کنند، تاکید کرد: با این حال حوادث این کشور بر مسیر صحیح نهاده شده و پیشرفت امور به نفع جبهه مقاومت سوریه است.

رهبر ادامه داد: در بحرین حوادث دلخراشی صورت گرفته که مراجع ایران و رسانه‌ها این حوادث را به خوبی انعکاس داده‌اند.

وی به روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: به قول امام راحل تمام کتاب‌های این شهید بزرگوار مفید، سودمند و بدون کمترین اشتباه و انحراف است که در این راستا والدین باید چنین فرهنگی را به فرزندان خود بیاموزند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد روز ملی خلیج فارس با اشاره به اینکه این خلیج، خلیج همیشگی فارس است، تاکید کرد: ایران به دنبال جنگ نیست اما مقوله دفاع یک فریضه و وظیفه است.

وی با بیان اینکه 12 اردیبهشت برابر با روز جهانی کار و کارگر است، اظهار داشت: حمایت‌ها از این قشر زحمتکش جامعه به خصوص در سال جاری که با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مصادف شده باید افزایش یابد.

رهبر در مورد سومین روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: هرچه داریم از ام‌الائمه فاطمه زهرا (س) است.

وی بیان کرد: تمام مردم به ویژه بانوان نیازمند اسوه قرار دادن تمام ابعاد زندگی فاطمه زهرا (س) در زندگی خود هستند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: 99 درصد از مردم ایران پیرو مکتب بانوی دو عالم هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه مورد تهاجم قرار گرفته است، تاکید کرد: باید به مسئله حجاب و امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل