بازدید 27549
دریافت اطلاعات مهم از پهپاد جاسوسی آمریکا؛

آغاز ساخت "RQ170" توسط سپاه پاسداران

کد خبر: ۲۳۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶ 21 April 2012
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات جدید و بسیار مهمی از پهپاد جاسوسی آمریکا که دراختیار ایران قرار دارد خبر داد.

به گزارش مشرق ، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگویی درباره آخرین جزئیات دستیابی سپاه به اطلاعات پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا RQ170 گفت که آمریکایی ها نگران نباشند، ساخت سیتم RQ170 آغاز شده است، نقطه پنهانی از این پهپاد برای ما وجود ندارد.

وی ادامه داد: اطلاعاتی از این سیستم به دست آمده و حتی بخشی از اطلاعات این سیستم را هم ریکاوری کرده ایم که نشان می دهد این پهپاد پیشرفته جاسوسی آمریکا در عملیاتی علیه بن لادن در پاکستان مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه اطلاعات بی نهایتی از RQ170 به دست آورده ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده ایم، اصلاحاتی را چند بار روی این هواپیما انجام داده اند که دسامبر 2010 در کارخانه ای در لس انجلس هم این اتفاق افتاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸۳
انتشار یافته: ۱۵
دمتون گرم
پسر چه شود.....
افرین بر سپاه پاسداران. غرب و شرق در مدت کمتری خواهند دید که سپاه همیشه پاسدار در مدت کمتری از روش مهندسی معکوس استفاده خواهد کرد و در دو نوع تجسسی و بمب افکن این هوا پیما را خواهد ساخت وانشالله در حمله به اسراییل از این هواپیما استفاده خواهیم کرد چه خوب می شود نام نمونه ایرانی این هواپیما پاسدار یک باشد درود بر مهندسین سپاه همیشه پاسدار.......
یعنی خوشم اومدا
بالاخره دنیا فهمید ایران خیلی بزرگتر از این حرفاس
خب آقا اولین ماموریت جاسوسی از تسلیحات دفاعی امارات و بر آورد هزینه ی با خاک یکسان کردنش
چطوره؟
آفرین
این هواپیما جزئی از یک سیستم بزرگتر است که شامل ماهواره های مختلف، جی. پی. اس. و ایستگاه کنترل زمینی است. حال سپاه با ساختن فقط هواپیما می خواهد چه استفاده ای از آن بکند؟ ایران که ماهواره و بقیه اجزاء سیستم را ندارد. مگر اینکه از اطلاعات به دست آمده از این هواپیما و نحوه کار آن برای ساخت و یا توسعه هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین ساخت خود ایران الهام گرفته بشود وگرنه عین این سیستم آمریکایی را ایران نمی تواند بسازد.
ey vala
ایول.حال کردم.
درود بر فرمانده عزیز
ماشالا ، به این میگن قدرت
ایرانی ها از تمام مردم دنیا با هوشترند اگر برایشان شرایط مهیا باشد.
درود بر سپاهیان ایران زمین
جدا باعث غرور است. باید اخباری مانند این رسانه ای و جهانی شود
آفرین بر این فرزندان دلاور ایران
موفق باشید امیدواریم بزودی شاهد تواید انبوه و به پرواز درامدن آن باشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست