بازدید 7626

اتصال شهرهاي اقماري تهران به مترو

دولت در بودجه 91 اعتبارات مترو و حمل و نقل عمومي را افزايش داده است و اين روند به معناي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي است.
کد خبر: ۲۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰ 07 April 2012
استاندار تهران از اتصال شهرهاي اقماري استان تهران به شبكه مترو تهران خبر داد و گفت: شهرهاي اسلامشهر ، ورامين، پاكدشت و پرند و فرودگاه امام‌خميني(ره) به مترو متصل مي‌شوند.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومي در شهر تهران طي سال جاري گفت: اتصال شهرهاي اقماري تهران به مترو از پروژه‌هايي است كه براي سال 91 در نظر گرفته شده و در اين راستا براي شهرهاي پاكدشت، اسلامشهر، ورامين، شهر جديد پرند و فرودگاه امام خميني(ره) كارهاي مربوط به اين پروژه آغاز شده كه اين طرح‌ها يا در مرحله مطالعه‌ و يا در مرحله اجرا است.

دولت در بودجه 91 اعتبارات مترو و حمل و نقل عمومي را افزايش داده است و اين روند به معناي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي است.

وي افزود: وزارت كشور با استفاده از تسهيلات بانكي و پرداخت يارانه به طور مشخص براي سال جاري ناوگان اتوبوسراني، ميني‌بوس‌راني و ون در تهران تقويت خواهد كرد.

تمدن گفت: همچنين در كنار اين برنامه‌ها امسال تسهيلاتي نيز براي شبكه تاكسيراني تهران در نظر گرفته شده كه با پرداخت تسهيلات ناوگان حمل و نقل عمومي در حوزه تاكسيراني نيز تقويت شده و خدمات بهتري به شهروندان ارائه خواهد داد.

استاندار تهران ادامه داد: دولت براي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي بين‌شهري نيز پيش‌بيني‌هاي خوبي را براي سال 91 در نظر گرفته كه مي‌توان به توسعه راه‌آهن تهران و افزايش واگن‌ها و لوكوموتيوها از جمله اين برنامه‌ها است ضمن آنكه شبكه راه‌آهن نيز به سمت اطراف نيز توسعه مي‌يابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست