بازدید 3589

تداوم‌سرگردانی چند ساعته مسافران در مهرآباد

کد خبر: ۲۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۵ 29 March 2012

در حالی که در ایام تعطیلات نوروز برخی از مسافرین ترجیح داده اند برای استفاده از اندک زمان تعطیلات، از هواپیما استفاده کنند، گویا شرکت‌های هواپیمایی طبق معمول مسافران خود را چندین ساعت در فرودگاه های کشور معطل نموده‌اند.


به گزارش اعتدال اکثر پروازهای امروز تهران مشهد با تاخیر چندین ساعته مواجه شده و برخی از پروازها همچون پرواز تهران به زابل نیز لغو شده است.

امیر طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مسافرینی است که به خبرنگار ما گفت: « نزدیک به چهار،پنج ساعت است که به دلیل تاخیر در پرواز تهران مشهد در فرودگاه مهرآباد در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.»



طاهرخانی با انتقاد از بی مسئولیتی شرکت‌های هواپیمایی در پایبندی به تعهدات خویش اظهار داشت: متاسفانه تعداد زیادی از مسافرین ضمن صرف هزینه فراوان به دلیل ضعف مدیریتی شرکت‌های هواپیمایی و عدم نظارت سازمان هواپیمایی بر عملکرد این شرکت‌ها ساعت‌ها در فرودگاه‌های کشور سرگردان هستند.


وی با بیان اینکه مسئولیت این بی‌نظمی‌ها متوجه وزارت راه و شهرسازی است، گفت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور برای فرار از پرداخت خسارت تاخیر، در حالی که بلیط‌های پرواز تهران مشهد را برای ساعت13:55 روز دهم فرودین ماه 1391 فروخته بود، حدود ساعت 16 شروع به صدور کارتهای پرواز کرد و حوالی ساعت 18 مسافرین برای سوار شدن به هواپیما به سمت محل سوار شدن به اتوبوسهای جابه‌جایی مسافرین تا محل هواپیما، حرکت کردند و در این بین به گونه‌ای عمل شد تا در یک زمان بندی مشکوک مسافرین به بهانه‌های مختلف بیش از 4ساعت را صرف مراحل گوناگون پرواز کردند.


طاهرخانی با تاکید بر اینکه این قبیل رفتارها باعث تلخ شدن کام مسافرین می‌شود، گفت: این عملکرد ضعیف در شان مردم ایران نیست و وزارت راه و شهرسازی با این عملکرد پر نقص نمی‌تواند مدعی خدمت‌گذاری به ملت ایران باشد.

لازم به ذکر این قبیل تاخیرات در حالی اتفاق می‌افتد که مسئولین هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی همواره از کیفیت ارائه خدمات خود راضی و مسافرین هوایی همواره از بی‌برنامگی‌ها، کیفیت پایین هواپیماها و تاخیرهای و نقص فنی‌های پی در پی ناراضی و شاکی بوده‌اند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس