بازدید 3727

رضازاده خبر تابناك را تاييد كرد:چه كسي بهتر از من؟

کد خبر: ۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۸ 29 October 2008
بهرام افشارزاده، رييس فدراسيون وزنه‌برداري بلافاصله پس از انتخاب شدنش به عنوان دبير كل كميته ملي المپيك اعلام كرد كه «به زودي از فدراسيون وزنه‌برداري كنار خواهد كشيد.» اين "فرصت رويايي" را حسين رضازاده از پيش از بازي‌هاي المپيك آتن به دنبال آن بوده است.

به گزارش ايسنا، حسين رضازاده يكي از بزرگترين قهرمانان تاريخ ورزش ايران بوده كه با توانايي كم نظيرش به افتخارات بزرگي در ورزش دست يافت. همين محبوبيت كم نظيرش در ورزش باعث شد كه بلافاصله پس از خداحافظي‌اش از قهرماني، بهرام افشارزاده او را به عنوان سرمربي تيم‌هاي ملي معرفي كند تا از تجربه‌هايش در راس تيم‌هاي ملي ايران استفاده كند.

اما موضوعي كه رضازاده از سالها پيش به دنبال آن بوده سرمربي‌گري و مديريت در تيم‌هاي ملي وزنه‌برداري نيست، "رياست" بر اين فدراسيون است!

*** خواسته‌ تاريخي رضازاده

اين موضوع براي نخستين بار در آ‌ستانه‌ي بازي‌هاي المپيك آتن مطرح شد. در آن زمان شايعه شده بود كه علي كفاشيان، معاون وقت سازمان تربيت بدني به رضازاده قول داده تا در صورت كسب مدال طلا در بازي‌هاي المپيك 2004، او را جانشين علي مرادي (رييس سابق فدراسيون وزنه‌برداري) خواهد كرد.

رضازاده در آتن قهرمان شد، اما رييس فدراسيون وزنه‌برداري نشد. او در مدت زمان گذشته هم بارها به صورت رسمي و غيررسمي اعلام كرده كه يكي از بزرگترين آرزوهايش،‌ رياست بر فدراسيون وزنه‌برداري و هميشه به دنبال اين بود كه بتواند به آرزويش برسد.

با اين حال رضازاده در دو سال اخير به دليل حضور افشارزاده در اين فدراسيون و احترامي كه براي او قابل بود، به هيچ وجه نسبت به خواسته‌اش قدمي برنداشت.

اما امروز، با انتخاب افشارزاده به عنوان دبيركل كميته ملي المپيك و جدا شدنش از فدراسيون وزنه‌برداري، بهترين فرصت به وجود آمده تا رضازاده به آرزوي ديرينه‌اش برسد.


*** توانايي مديريت را دارم

خود او در اين رابطه به خبرنگار ايسنا مي‌گويد: من احساس مي‌كنم شناخت كامل از وزنه‌برداري را دارم و مي‌توانم به خوبي بر آن مديريت كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه برخي اعتقاد دارند سابقه‌ي مديريت رضازاده كم است و هنوز زود است كه رييس فدراسيون وزنه‌برداري شود، خاطرنشان كرد:‌ همه‌ي كساني كه امروز مديران خوبي در ورزش هستند، يك روزي مديريت خود را شروع كرده‌اند. آنها از ابتدا مدير نبوده‌اند. همانگونه كه من از ابتدا وزنه‌بردار و قهرمان نبوده‌ام. با تلاش به اين درجات رسيدم و فكر مي‌كنم، بتوانم در فدراسيون وزنه‌برداري آغاز مديريت خوبي داشته باشم.

قهرمان دو دوره المپيك ادامه داد: اگر به فدراسيون وزنه‌برداري بيايم به طور حتم از كادري بسيار قوي در پست‌هاي مختلف استفاده مي‌كنم، تا اين فدراسيون همچنان موفق باشد. اين نكته بسيار ضروري است و من بايد از كادر خوبي در مديريت فدراسيون و تيم‌هاي ملي استفاده كنم. بايد از كاركشته‌ها استفاده كرد.

رضازاده در ادامه با اشاره به توانمندي‌هايش براي مديريت در وزنه‌برداري تصريح كرد: اگر من رييس فدراسيون شوم، از دو جهت مورد حمايت هستم. اول از بعد داخلي است. روساي هيات‌ها من را دوست دارند و علاقه‌مند به حضور من در راس فدراسيون وزنه‌برداري هستند. با سازمان و كميته هم تا كنون رابطه خوبي داشته‌ام و ‌آنها هم حمايتم مي‌كنند. در بعد بين‌المللي هم به طور حتم «تاماش آيان» رييس فدراسيون بين‌المللي حمايت ويژه‌اي از من خواهد كرد و اين به نفع وزنه‌برداري ايران خواهد بود. من مي‌توانم از اين حمايت‌ها در جهت رشد وزنه‌برداري استفاده كنم و چه كسي بهتر از من مي‌تواند در اين زمينه فعاليت كند.

رضازاده در پايان خاطرنشان كرد: نسبت به توانايي‌هاي خودم اين قدر اطمينان دارم كه مي‌توانم تيم‌هاي ملي قدرتمندي در وزنه‌برداري داشته باشم. اميدوارم با آ‌مدنم به وزنه‌برداري بتوانم قهرماناني همچون خودم را در اين رشته پرورش دهم. حال بايد ديد نظر سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك در اين رابطه چيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها