بازدید 8347

ليست حزب تمدن اسلامي اعلام شد

کد خبر: ۲۲۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹ 21 February 2012
رييس ستاد انتخابات حزب تمدن اسلامي، نامزدهاي مورد حمايت اين حزب براي انتخابات 12 اسفند را اعلام كرد.

به گزارش ايسنا حجت‌الاسلام علي عسگري در نشست خبري اين حزب كه به منظور اعلام ليست مورد حمايت آن برگزار مي‌شد، با اشاره به اهميت انتخابات در شرايط فعلي اظهار كرد: نهضت بيداري اسلامي در منطقه به عنوان يك فرصت براي ما مطرح است و در چنين شرايطي ما انتخابات را هم پيش رو داريم كه نگاه جهانيان به اين انتخابات است.

وي با بيان اين‌كه «مشي ما اصول‌گرايانه است، اما با پرهيز از افراط و تفريط» افزود: اعضاي حزب ما به كانون‌هاي قدرت و ثروت وابستگي نداشته و همواره مسير روحانيت را پيموده‌اند. نسبت به دولت نقدهاي سازنده داشته و ملتزم به ولايت فقيه هستيم و معتقديم نوع عمكلرد ما بايد به گونه‌اي باشد كه تقويت كننده نظام فكري ولايت فقيه گردد. افراط‌گري را برنمي‌تابيم و همواره با آن مقابله كرده‌ايم.

عسگري ادامه داد: معتقديم سياست‌ها و راهبردها پس از گذشت 33 سال از انقلاب، بايد مورد بازنگري قرار گيرد. بازنگري در قانون انتخابات و تصويب قانون جامع انتخابات و نيز تلاش براي تشكيل نهادي مستقل براي برگزاري انتخابات، به منظور كاهش دخالت مجريان در آن از برنامه‌هاي ما در مجلس است.

وي با بيان اين‌كه «توسعه و پيشرفت همه جانبه اسلامي ـ ايراني، دفاع از حقوق ملت و توسعه اقتصادي از اهداف ماست» گفت: يك انتخابات سالم و بانشاط، تهديدها و تحريم‌ها را خنثي مي‌كند و فرصت‌آفرين است.

وي خاطرنشان كرد: التهاب و جنگ قدرت در ميان اصول‌گرايان را زيبنده كشور نمي‌دانم، بلكه بايد سبقت در خير و خدمت مورد توجه قرار گيرد. گفتمان سازندگي، اصلاحات و اصول‌گرايي را سپري كرده‌ايم و از جنگ حيدري ـ نعمتي عبور كرده‌ايم. ذائقه مردم تغيير كرده است و مسوولان بايد رضايتمندي مردم را دنبال كنند چرا كه فلسفه حكومت نيز همين است.

عسگري همچنين با بيان اين‌كه «نامزدهاي ما بر اساس كارداني، تخصص و مشي معتدل تلاش خواهند كرد تا فضاي التهاب را مهار كنند و به مطالبات جدي مردم بپردازند» تصريح كرد: ما جايگاه مجلس را رفيع مي‌دانيم و تلاش خواهيم كرد تا بعد نظارتي مجلس را تقويت كنيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري اظهار كرد: كانديداهايي كه حاكميتي تلقي شوند قطعا مورد پذيرش مردم نخواهند بود و دولتي بودن نيز همين نتيجه را در پي خواهد داشت. مردم مي‌دانند كه چه كساني وكيل‌الدوله‌اند و چه كساني نه. رقابت تك جناحي را نيز مذموم مي‌دانيم چراكه برخي از طريق رابطه سعي مي‌كنند كه خود را قالب كنند.

وي همچنين در پاسخ به سوال ديگري نيز با بيان اين‌كه «حق روحانيت تضييع شده است» افزود: استمرار و دوام انقلاب بدون روحانيت امكان‌پذير نيست و تلاش دشمنان نيز همواره اين بوده كه روحانيت را كنار بزنند.

عسگري همچنين گفت: برخي از افراد و گروه‌ها زياد از كوپن خود از ولايت خرج مي‌كنند كه اين‌ها بار خاطرند و نه يار شاطر. چرا برخي كه خود را دوستدار ولايت فقيه معرفي مي‌كنند، جايگاه ولايت را رعايت نمي‌كنند. رهبري متعلق به كل نظام و ستون خيمه نظام است.

عسگري در پايان با بيان اين‌كه «ليست ما بيشتر با "صداي ملت" همپوشاني دارد» نامزدهاي مورد حمايت حزب تمدن اسلامي را به شرح زير اعلام كرد:

1- حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي،

2- حجت‌الاسلام نواب

3- حجت‌الاسلام كازروني

4- حجت‌الاسلام عسگري

5- حجت‌الاسلام ناصري

6- علي مطهري

7- حاج عبدالوهاب

8- عباسپور تهراني

9- حسن غفوري‌فرد

10- اميدوار رضايي

11- حسين مظفر

12- عليرضا محجوب

13- حسن زماني

14- الهام امين‌زاده

15- اعظم قاسمي.

عسگري در پايان در مورد سرليست نامزدهاي مورد حمايت حزب تمدن اسلامي گفت: سرليست ما روحاني است و سادات را در اولويت قرار داده‌ايم، البته ممكن است نامزدهاي مورد حمايت ما در ليست از 15 نفر به 20 نفر افزايش پيدا كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست