بازدید 2462
درد و دل‌های ظلی؛

اینها وارثان ما هستند !

دروازه بان پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از نحوه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: در این انتخابات همه حق رای دارند حتی فدراسیون روستایی و عشایری ولی پیشکسوتان به راحتی نادیده گرفته شدند.
کد خبر: ۲۲۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶ 14 February 2012
فرامرز ظلی، دروازه بان پیشکسوت کشورمان در زمان ورود به فدراسیون وقتی با خبرنگاران مواجه شد در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در این انتخابات همه حق رای دارند، حتی نماینده ورزش کارگری و عشایری ولی پیشکسوتان فوتبال که صاحبان اصلی این رشته هستند هیچ جایی در انتخابات نداشته و نماینده‌ای در مجمع ندارند.

به گزارش مهر ،وی ادامه داد: همه سر این سفره رنگین نشسته‌اند، جز اصل فوتبال که پیشکسوتان هستند. من از طرف خودم نمی‌گویم بلکه نماینده جدیکارها، کوزه کنانی‌ها و قلی‌زاده‌ها و ... هستم، آنهایی که فوتبال ایران را در سال‌های دور زنده کرده و همه مدیون‌شان هستیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: در چهار سال گذشته این آقا (کفاشیان) حتی یکبار هم به در اتاق ما نیامد و نگفت شما زنده‌اید یا مرده، اصلا هستید بیایید یک جا هم نظر بدهید، انگار نه انگار که پیشکسوتی هم وجود دارد.

ظلی در پایان تصریح کرد: اینها وارثان فوتبالی هستند که ما پیشکسوتان آن را زنده و بزرگ کردیم اما هیچ جایی در معادلات آنها نداریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر