بازدید 6026

شب تلخ فوتبال جهان

کد خبر: ۲۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ 02 February 2012
گزارش ها حاکی است در جريان درگيری طرفداران دو تيم فوتبال در شهر «پورت سعيد» مصر دست کم ۷۳ نفر کشته و هزار نفر مجروح شده اند. تلويزيون دولتی مصر می گويد، با پایان یافتن بازی و به دنبال هجوم طرفداران یکی از تيم ها به زمين فوتبال، دست کم ۷۳ نفر کشته شده اند. سخنگوی وزارت بهداشت مصر به تلويزيون دولتی اين کشور گفته است، يک هزار نفر نيز مجروح شدند.

بازی فوتبال در استادیوم شهر پورسعید در مصر به درگیری میان هوادران دو گروه منجر شد. 

بازیکنان المصری سه بر یک از حریف خود پیش بودند اما از اواسط بازی طرفداران الاهلی با ورود به زمین مسابقه و درگیری با ماموران امنیتی باعث اختلال در بازی شدند

حداقل ۷۳ نفر در درگیری هواداران دو تیم فوتبال در شهر "پورت سعید" مصر کشته شده اند. این افراد پس از هجوم هواداران به زمین بازی پس از مسابقه میان باشگاه های برتر "المصری" و "الاهلی" در روز چهارشنبه کشته شدند. 

به نقل از رویترز، خبرگزاریها از این درگیریها به عنوان بدترین حادثه در تاریخ فوتبال مصر یاد میکنند. این درگیریها پس از بازی بین تیمهای الاهلی و المصری شروع شد.

به گزارش تی وی تو دانمارک : تلخ ترین شب فوتبال تاریخ جهان در مصر رقم خورد. 73 نفر در بازی امشب تیم های الاهلی و المصری کشته شدند.در این بازی که امشب در پورت سعید برگزار شد بازیکنان المصری سه بر یک از حریف خود پیش بودند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس