بازدید 7469

زن افغان، طلسم خوشبختی مي‌فروخت

کد خبر: ۲۲۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲ 25 January 2012
زن افغان كه با جعل هويت يك ايراني با رمالي از زنان و دختران كلاهبرداري مي‌كرد، توسط پليس آگاهي پيشواي ورامين دستگير شد.

چند روز پيش خانمي عليه يك زن رمال به اتهام كلاهبرداري در پليس آگاهي پيشواي ورامين از توابع استان تهران شكايت كرد.

شاكي به پليس گفت: از چند ماه پيش من و شوهرم با هم اختلاف پيدا كرديم به طوري كه ديگر حاضر به ادامه زندگي با هم نبوديم. مدتي پيش يكي از دوستانم به خانه‌ام آمد و با اطلاع از وضعيت زندگي و مشكلاتي كه با شوهرم پيدا كرده بودم به من پيشنهاد داد تا با مراجعه به يك زن رمال از او كمك بگيرم.

زن شاكي افزود: پس از چند روز به خانه زن رمال در پيشوا رفتم. او پس از نگاه كردن به دست‌ها و چشمانم گفت كه دو طلسم در زندگي‌ات وجود دارد و اگر اين طلسم‌ها از بين نرود، مشكلات زندگي‌ام بيشتر شده و شوهرم مرا طلاق خواهد داد.

شاكي يادآور شد: زن رمال ابتدا به من يك نسخه فروخت و خواست آن را در آب حل كرده و در چهار كنج خانه بريزم و كمي از آن را نيز خود و شوهرم بنوشيم. يك هفته اين كار را تكرار كردم، اما بي‌اثر بود.

نسخه‌هاي رمال بي‌اثر بود

شاكي با اشاره به كلاهبرداري‌‌هاي زن رمال گفت: در تماس بعدي با زن رمال او گفت: بايد 4 مرحله ديگر نيز به او مراجعه كنم و نسخه‌هاي ديگري را خريده و آنها را در گورستان يا حياط خانه دفن كرده و با اسپند بسوزانم.

وي افزود: پس از مكالمه با زن رمال ، چند بار ديگر به ملاقاتش رفته و هر بار 40 هزار تا يك ميليون تومان به او پرداخت كردم. زن رمال گفته‌هايي را به دختر نوجوانش مي‌گفت و او با نوشتن روي كاغذ، آنها را به من مي‌داد و مانند مادرش تاكيد مي‌كرد كه حتما بايد طبق نسخه‌ها عمل كنم، و در غير اين صورت طلسم زندگي‌ام باطل نخواهد شد.

وي يادآور شد: همه كارهايي كه زن رمال و دستيارش ـ دختر نوجوان ـ گفته بود به مدت يك ماه انجام دادم، اما بي‌نتيجه بود. وقتي دوباره به خانه زن رمال رفتم، از او خبري نبود و همسايه‌ها مي‌گفتند به سفر رفته است. همان روز ديدم زنان و دختران جوان ديگري نيز مقابل خانه زن رمال آمده و از او كه به بهانه رمالي از آنها كلاهبرداري كرده‌، شكايت دارند. آنجا بود كه متوجه شدم من نيز در دام او گرفتار شده‌ام.

در پي اين شكايت، تحقيق براي دستگيري زن رمال آغاز شد تا اين كه چند زن ديگر نيز با حضور در مركز پليس شكايت‌هاي مشابهي را مطرح كردند. به اين ترتيب، ماموران با حضور در محل زندگي زن رمال و تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند روزانه ده‌ها زن و دختر جوان به خانه زن رمال در رفت و آمد بوده‌اند.

دستگيري زن رمال

با مشخص شدن اين موضوع، ماموران با حضور در محل، زن رمال را 2 روز پيش هنگامي كه قصد وارد شدن به خانه‌اش را داشت، شناسايي و او را دستگير كردند.

در بازرسي از خانه زن رمال، انواع نسخه‌هاي رمالي، كتاب رمالي، طلسم، گذرنامه، قفل و كليد كشف و ضبط شد.

زن افغاني با هويت ايراني زندگي مي‌كرد

با انتقال زن رمال به پليس آگاهي و بازجويي از او معلوم شد وي يك تبعه افغان است كه به كمك يك مرد جاعل براي خود و شوهرش شناسنامه ايراني خريداري كرده و فرزندان آنها نيز تصور مي‌كنند ايراني هستند.

زن افغان رمال با اشاره به كلاهبرداري‌هايش گفت: زنان و دختران جوان براي حل مشكلات مالي، بخت‌گشايي، ترك اعتياد شوهران خود، نازايي، بهتر شدن اخلاق شوهران خود و يافتن كار مناسب به خانه‌ام مي‌آمدند و من به دروغ مي‌گفتم مشكلات آنها حل نمي‌شود، چرا كه ارواح و اجنه به خانه‌هايشان رفت و آمد مي‌كنند و زندگي‌شان طلسم شده است.

وي افزود: بي‌سواد هستم و از دختر نوجوانم مي‌خواستم تا هر چه من مي‌گويم او روي كاغذ‌ها بنويسد و به مشتريان من بدهد. او گفته‌هايم را دوباره براي آنها تكرار مي‌كرد تا بيشتر مشتاق خريد نسخه‌هاي خوشبختي شوند.

زن رمال گفت: با اين ترفند هر روز بر مشتريانم اضافه مي‌شد و آنها حتي تا ده‌ها بار براي حل مشكلات خود و شكستن طلسم‌هاي زندگي‌شان به من مراجعه مي‌كردند، بي‌آن‌كه بدانند نسخه‌هاي خوشبختي عمل نمي‌كند.

سرهنگ فتحي، فرمانده انتظامي شرق استان تهران در اين باره گفت: زن رمال با قرار قانوني روانه زندان شده است و تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد. افرادي كه در دام اين زن متهم گرفتار شده‌اند، مي‌توانند به پليس آگاهي مراجعه و از او شكايت كنند.

منبع: جام جم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار