بازدید 8138

وام مسکن نمایندگان پس گرفته میشود

کد خبر: ۲۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۸۷ - ۲۱:۱۱ 19 October 2008
بنا بر مصوبه هيأت رئيسه مجلس، وام اهداشده مجلس به نمايندگان، سرمايه مجلس است و با انتقال نمايندگان به خانه‌هاي سازماني و يا اتمام دوره نمايندگي آنها، به مجلس مسترد خواهد شد.

به گزارش اداره اخبار مجلس شوراي اسلامي، هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي طي مصوبه‌اي در جلسه امروز (يكشنبه) خود با اشاره به پرداخت مبلغ اجاره مسكن به نمايندگان آورده است:‌ با توجه به انعكاس مطالب خلاف واقع نسبت به پرداخت وام اجاره مسكن به نمايندگان در برخي رسانه‌ها، با توجه به تمهيدات مقدمات احداث منازل سازماني مجلس براي نمايندگان سرمايه اين وام متعلق به مجلس است و با انتقال نمايندگان به خانه‌هاي سازماني و يا با اتمام دوره نمايندگي آنها اين مبلغ به مجلس مسترد خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
برای اطلاع افراد نا مطلع :
هر ماه قسط این وام از حقوق نمایندگان کسر میشود. در ثانی، اگر نماینده شهری که به تهران می آید مثل من و شما در به در دنبال خانه بگردد، آیا میتواند برای جامعه ای که نماینده آن شده مفید باشد؟
براي اطلاع بيشتر افراد مطلع:
همانگونه كه از متن بر مي آيد در صورت احداث منازل سازماني براي مجلس اين وام مسترد مي شود.
ما مخالف دادن امکانات به نمایندگان نیستیم بلکه مخالف مخفی کاری و تخلفیم واسه چی با اعلام این موضوع نمایندگان مخالفت میکردند مگه انها مردم رو محرم خود نمی دونن واسه چی در این موارد محرم نیستن کاشکی بر روی تمامی مسئولان نظارت دقیق باشد نه تنها در مورد ثروتشون بلکه اطرافیان نزدیکشون که ظرف یکی دو سال که هیچی نداشته اند ثروتشون از پارو بالا می رود یکی از شهر های استان خوزستان نماینده مجلس شده واسطه ای برای اعمال نفوذ سرمایه دارها چگونه هست که محافظ یک نماینده مجلس که هیچی نداشته ظرف چند سال میلیار در می شودما با این اعمال نفوذ و کار چاق کنی های غیر مشروع مخالفیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست