بازدید 14239

وصيت‌نامه قذافي منتشر می شود

قذافي شب قبل از كشته شدنش در سرت با شبكه الراي تماس گرفت و شبه وصيتنامه‌اي را از خود برجاي گذاشت كه به زودي منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱ 13 January 2012
يكي از نمايندگان سابق پارلمان عراق و مالك شبكه ماهواره‌اي كه سخنراني‌هاي قذافي را پخش مي‌كرد، از وجود وصيت‌نامه معمر قذافي و نوارهاي ويدئويي كه بيانگر توطئه برخي حاكمان عرب عليه ديگر حاكمان كشورهاي عربي است، خبر داد.

به گزارش ايسنا مشعان الجبوري، يكي از نمايندگان سابق پارلمان عراق و مالك شبكه ماهواره‌اي "الراي" عنوان داشت: معمر قذافي، رهبر سابق ليبي قبل از كشته شدنش وصيتنامه و نوارهاي ويدئويي كه رهبران كشورهاي عربي را به برنامه‌ريزي براي براندازي نظام‌هاي عربي متهم كرده است، از خود برجاي گذاشته است.

وي در ادامه افزود: قذافي شب قبل از كشته شدنش در سرت با شبكه الراي تماس گرفت و شبه وصيتنامه‌اي را از خود برجاي گذاشت كه به زودي منتشر خواهد شد.

الجبوري همچنين تاكيد كرد: شبكه الراي سخنراني‌هاي قذافي را از طريق مسئولان اين كشور و بعضا سيف‌الاسلام قذافي پسرش دريافت و پخش مي‌كرد. اما بعد از رفتن قذافي به سرت وي به طور مستقيم از طريق تلفن با ما تماس مي‌گرفت.

وي در ادامه افزود: آخرين تماس وي سخنراني نبود بلكه وصتنامه‌اي بود كه به زودي از شبكه الشعب منتشر خواهد شد.

الجبوري همچنين تاكيد كرد كه نوارهايي از قذافي برجاي مانده كه نشان مي‌دهد رهبران عرب براي براندازي ديگر رهبران كشورهاي عربي تلاش مي‌كنند. براساس اين اسناد يك كشور كوچك عربي تلاش كرده است تا با از بين بردن ديگر كشورها تبديل به قدرتي بزرگ در منطقه شود اگر پخش اين اسناد به نفع امت عربي باشد اين كار را انجام خواهيم داد.

وي در ادامه افزود: مسئولان سوري هيچ اعمال فشاري براي دستيابي به اين مدارك نكرده‌اند. قذافي با بشار اسد،‌ رئيس جمهوري سوريه تماس گرفته بود و تهديد كرده بود كه در صورتي كه شبكه الراي به برنامه‌هاي خود عليه نظام زين العابدين بن علي، رئيس جمهوري مخلوع تونس و حسني مبارك، رئيس جمهوري سابق مصر ادامه دهد، ساختمان اين شبكه را بمباران مي‌كند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر