بازدید 13307

حمایت ویژه بانک مرکزی از تولید کنندگان! /بدون پاسخ

کد خبر: ۲۱۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰ 11 January 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.

متن یکی از این درخواستها به همراه توضیح «تابناک»، چنانکه پیش از این وعده داده شده بود، به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

جناب آقای دکتربهمنی
پس از بررسی طرح اینجانب در آمايش سال 87 و تصويب اختصاص تسهيلات با شرايط 65 درصد سهم بانک و35 درصد سهم اينجانب، پس از گذشت سه سال از تصويب طرح حالا نمی دانم تورمی را که در اين سه سال بر نظام اقتصادی اين مملکت سايه افکنده است و اميدی به بهبود آن نمی رود و تمامی قيمت ها را به طرز نامتقارنی تحت الشعاع قرار داده است چگونه می توان با همان تسهيلات قبلی جوابگوی سازندگان دستگاه ها و خريد ساير تجهيزات را انجام داد. علاوه بر آن از آنجايي که نمی توانستم منتظر اوامر ملوکانه ی سيستم بانکی بمانم مجبور شدم تا تمامی اسناد مالکيت مايملک خود اعم از منزل و صنايع ديگر را در رهن بانک ها قرار دهم و حال ديگر توان تأمين مواد اوليه ی ساير کارخانجات خود را نيز ندارم.

شرکت فولاد غرب ازنا، محمدتقی صالحی

توضیح «تابناک»:

طي نامه ارسالي با شماره 187/ت مورخ 24 /05/ 90 به روابط عمومي بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارشات رسيده بدون جواب منتشر مي شود.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان محترم ، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست