بازدید 2965
رقابت های چند جانبه پینگ پنگ بانوان مجارستان؛

مریم صامت نایب قهرمان شد

'مریم صامت' ملی پوش پینگ پنگ كشورمان، عنوان نایب قهرمانی مسابقه های پینگ پنگ چند جانبه مجارستان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۲۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶ 14 December 2011
 ایرنا، مریم صامت در دیدار نهایی این مسابقه ها كه امشب و دقایقی پیش به پایان رسید، نتیجه بازی را به 'ماریاتا' نماینده كشور میزبان (مجارستان) واگذار و به مدال نقره بسنده كرد.

ندا شهسواری دیگر نماینده كشورمان نیز موفق به كسب عنوان سوم مشترك و مدال برنز این رقابت ها در كنار دیگر پینگ پنگ باز جوان مجارستان شد.

صامت برای صعود به مرحله نهایی این رقابت ها، شهسواری را در مرحله نیمه نهایی شكست داده بود.

گفتنی است، سه شنبه شب نیز تیم 'الف' ایران در رقابت های تیمی، عنوان سومی این مسابقه ها را بدست آورد. این در حالی است كه تیم های صربستان و مجارستان، عنوان های اول و دوم رقابت های تیمی را از آن خود كردند.

تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران كه برای برپایی یك اردوی تداركاتی در مجارستان، روز جمعه گذشته عازم این كشور شده است، از صبح روز سه شنبه در مسابقه های چند جانبه پینگ پنگ مجارستان شركت كرد.

اردوی تداركاتی بانوان ملی پوش پینگ پنگ كشورمان كه خود را برای شركت در رقابت های انتخابی بازی های المپیك 2012 لندن در منطقه آسیای مركزی آماده می كنند، تا روز 30 آذر ماه در مجارستان ادامه خواهد یافت.

ملی پوشان پس از بازگشت از مجارستان، بلافاصله عازم جزیره كیش محل برگزاری رقابت های انتخابی المپیك شده و تا روز 19 دی ماه پیش از آغاز این رقابت ها، تمرینات آماده سازی خود را در این جزیره دنبال خواهند كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری