بازدید 7059
۱

دیدار چهره به چهره با احمدی نژاد در اسلامشهر

در این دیدار ملاقات كنندگان كه از قشرها و طبقات گوناگون مردم شهرستان اسلامشهر بودند، مشكلات و مسایل خود را در زمینه‌های مختلف با رییس جمهوری در میان گذاشتند
کد خبر: ۲۰۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵ 24 November 2011
رییس جمهوری در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر به صورت چهره به چهره با شماری از مردم این شهرستان دیدار و از نزدیك مسایل و موضوعات مطرح شده از سوی آنان را رسیدگی كرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دكتر 'محمود احمدی‌نژاد' بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر كه در راستای چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به استان تهران انجام شد، پس از حضور در اجتماع پرشور مردم این شهرستان، در فضایی صمیمی و به صورت چهره به چهره با جمعی از مردم اسلامشهردیدار و پس از آگاهی از مسایل و مشكلات آنان دستورات مقتضی را جهت رسیدگی و رفع موارد مطرح شده صادر كرد.

در این دیدار صمیمی ملاقات كنندگان كه از قشرها و طبقات گوناگون مردم شهرستان اسلامشهر بودند، مشكلات و مسایل خود را در زمینه‌های مختلف با رییس جمهوری در میان گذاشتند و رییس جمهوری نیز پس از شنیدن درد دلها و مطالب مطرح شده، دستورات و رهنمودهای لازم را برای پیگیری، رفع مشكلات و اجرایی شدن طرح‌ها و پیشنهاد های مردم ارایه كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ارشناس مسائل جهان اسلام، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره دلایل تعلل دولت عراق در آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران با وجود چراغ سبز آمریکا و تأکید رئیس‌جمهور کشورمان بر ضرورت آزادسازی فوری منابع ارزی ایران در عراق در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر عراق گفت: علیرغم اشاره و چراغ سبز جو بایدن به دولت عراق برای آزادسازی منابع ارزی بلوکه‌شده ایران، متأسفانه دولت الکاظمی از اجرایی کردن سریع آن خودداری کرده است. دولت الکاظمی از یک سو به شدت به آمریکا و غرب وابسته است و از سوی دیگر نگرش‌های پان‌عربیستی وی مانع از آن می‌شود تا بخواهد با ایران تعاملی صادقانه داشته باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل