بازدید 3632

تاسیس مرکز ارزيابي وارتقاي شايستگي هاي مديران

این مرکز به مدیران ارشد و کارفرمایان بخش های دولتی و یا خصوصی کمک می کند تا توانمندی های افراد مورد نظر خود را برای احراز پست مدیریت بسنجند و آنها را با توجه به شایستگی هایشان انتخاب کنند.
کد خبر: ۲۰۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹ 24 November 2011
 نخستین مرکز ارزیابی و ارتقای شایستگی های مدیران سازمان مدیریت صنعتی آغاز به کار کرد.

مدیرعامل این سازمان در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز  کمک به ایجاد شایسته سالاری در حوزه مدیریتی کشور را مهمترین هدف تاسیس این مرکز بیان کرد و گفت : انتخاب و بکارگیری مدیران از موضوعات مهم کشور است و ایجاد این مرکز می تواند به توسعه ظرفیت مدیریتی کشور کمک کند.

 کمانی افزود : این مرکز به مدیران ارشد و کارفرمایان بخش های دولتی و یا خصوصی کمک می کند تا توانمندی های افراد مورد نظر خود را برای احراز پست مدیریت بسنجند و آنها را با توجه به شایستگی هایشان انتخاب کنند.

 وی گفت : مبنای کار مرکز ارزیابی و ارتقای شایستگی های مدیران سازمان مدیریت صنعتی، کاملا علمی و با توجه به ویژگی ها و الگوهای شایستگی مدیران در حوزه های گوناگون است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود : همه افرادی که می خواهند در عرصه مدیریت فعالیت کنند می توانند با مراجعه به این مرکز، توان سنجی کنند و نقاط ضعف و قوت خود و راهکارهای مدیر بهتر شدن را بشناسند.

مراسم افتتاح نخستین مرکز ارزیابی و ارتقای شایستگی های مدیران سازمان مدیریت صنعتی با حضور هدایت معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و حدود هزار نفر از دانش آموختگان دوره های حرفه ای سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی