صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
متهم مي‌گويد عاشق همسرش بوده است

پايان تلخ صيغه 99 ساله مرد تاجر و زن وكيل

با اينكه خانه‌اي در حوالي پارك ساعي داشتم منزلي در ميدان فردوسي اجازه كردم تا رفت و آمد سهيلا به محل تحصيلش راحت باشد. او هم درس وكالت خواند و وكيل شد. بعد هم دفتر وكالتي براي او اجاره كرده و قرار گذاشتيم تا همه كارمندان آن دفتر زن باشند
کد خبر: ۲۰۴۱۴۴
| |
83531 بازدید
|
قضات شعبه 74 دادگاه کیفری‌استان تهران رسیدگی به پرونده‌ای را آغاز کردند که در آن نیز مردی متهم به قتل همسر صیغه‌اش شده‌بود.

در ابتداي جلسه نماينده دادستان با خواندن كيفرخواست متهم گفت: مسعود متهم 50‌ساله حاضر در دادگاه همسر خود به نام سهيلا كه يك وكيل دادگستري بوده است را كشته است. مسعود پس از قتل سهيلا موضوع را تلفني به خانواده وي اطلاع داد. پليس با كمك يك قفل ساز در خانه را باز كرده و با جنازه سهيلا روبه‌رو شد ولي اثري از مسعود نبود و وي گريخته بود. متهم مدتي بعد بازداشت و بنده براي وي تقاضاي مجازات قانوني را دارم.

در ادامه اولياي دم مقتول به جايگاه آمده و درخواست قصاص متهم را كردند.

صيغه 99ساله

سپس مسعود به جايگاه آمده و گفت: من و سهيلا با هم صيغه 99 ساله خوانده بوديم. من تاجر بودم وضع مالي خوبي داشتم. پس از آشنايي با سهيلا وي از من خواست اگر مايل به ادامه رابطه هستم با هم صيغه بخوانيم تا رابطه مان مشكل شرعي نداشته باشد و به گناه نيفتيم. چون خانواده پدري‌ام در خارج بودند و من خويشاوند نزديكي در ايران نداشتم رابطه نزديكي با خانواده سهيلا پيدا كردم. سهيلا برادر معتادي داشت كه به عناوين مختلف از من پول مي‌گرفت. من و سهيلا عاشق هم بوديم و 14 سال به اين صورت با هم زندگي كرديم. من با اينكه خانه‌اي در حوالي پارك ساعي داشتم منزلي در ميدان فردوسي اجازه كردم تا رفت و آمد سهيلا به محل تحصيلش راحت باشد. او هم درس وكالت خواند و وكيل شد. بعد هم دفتر وكالتي براي او اجاره كرده و قرار گذاشتيم تا همه كارمندان آن دفتر زن باشند.

چند ماه قبل از حادثه من خبري را شنيدم كه دنيا روي سرم خراب شد. سعيد برادر سهيلا به من گفتد كه سهيلا با مردي در شوراي حل اختلاف يكي از ادارات رابطه دارد. سعيد پس از متهم كردم من به بي‌غيرتي گفت خودش اين مرد را كه رامين نام داشت مي‌كشد. وي از من 800 هزار تومان پول گرفت و گفت به زودي رامين را از سر راه بر مي‌دارد. البته چند روز بعد متوجه شدم سعيد كه به شيشه و كراك اعتياد داشت مرا به بهانه قتل اين مرد تلكه كرده است. اما من خودم رد قضيه را گرفتم و متوجه شدم موضوع واقعيت دارد و زنم با رامين رابطه دارد. بعد از آن من با سهيلا صحبت كرده و از او خواهش كردم اگر مايل به ادامه رابطه‌مان نيست از هم جدا شويم اما او مدعي بود عاشق من است. اما وي به ارتباطات خود ادامه داد و من از ادامه اين روابط اطلاع داشتم.

پيگيري موضوع نامه

متهم ادعا كرد: مدتي گذشت و من مطلع شدم زنم با يكي از دوستانم هم رابطه دارد و اين موضوع را وقتي فهميدم كه نامه‌اي عاشقانه از دفتر همسرم پيدا كردم كه نشان از رابطه وي با يكي از دوستانم بود. روز حادثه با اينكه روز تعطيل بود او گفت مي‌خواهد به محل كارش برود چرا كه مراجعه كننده دارد. وقتي از خانه خارج شد من چند بار با او تماس گرفتم اما او جواب تلفن مرا نداد و سرانجام ظهر خودش زنگ زده و گفت براي صرف نهار با موكلش بيرون رفته است. بعدازظهر كه به خانه برگشت من درباره نامه‌اي كه از دفتر او پيدا كرده بودم از او توضيح خواستم. سپس براي اينكه او را بترسانم چند ضربه چاقو به وي زدم ولي قصد كشتن او را نداشتم و ضرباتم هم مرگبار نبود. بعد هم موضوع را خانواده‌اش اطلاع دادم ولي نمي‌دانم چرا او مرد چرا كه ضرباتم كشنده نبود. من سهيلا را زدم اما قصدم قتل نبود و اتهام قتل عمد را قبول ندارم.

در پايان جلسه هيات قضات وارد شور شد تا راي خود را درباره متهم صادر كند.

منبع: تهران امروز
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲۴
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
من این مرد رو درک میکنم ، اون قتل عمد انجام نداده باید برایش تخفیف قائل شوند هر چند تا آخر عمر عذاب وجدان آرامش نخواهد گذاشت.
پاسخ ها
omid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
تو هم برو دقت کن ببین شاید کسانی رو که اینطوری لطیف چاقو زدی مرده باشند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگر علي ابن ابي طالب هم باشي بايد شاهد بياوري . چگونه بدون شناخت و شاهد تحت تاثير قرار گرفته ايد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
خانوما بخونن و درس عبرت بگیرن!توصیه میکنم در این جور مسائل با مردا اصلا و ابدا حتی شوخی هم نکنین که عرصه ای بس خطرناک است!
مردا هم اگه زیر سرشون بلند شده و زنشون فهمیده هم باید مراقب غذاشون باشن یه وقتی مرگ موشی چیزی قاطیش نباشه!
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
بایستی ازش جدا میشد .... معنی نداره که بخواد اونو بترسونه ... بالاخره اون یک انسانه و حق حیات داره .... زن دائمش که نبود که ازش بچه داشته باشه و جداشدن سخت باشه براش ... وقتی که مطمئن شد با رامین رابطه داره دیگه نیازی نبود باش صحبت کنه ... خداوند طلاق رو برا چی قرار داده ؟ برا چنین مواقعی دیگه .... البته خیانت زن برا مرد خیلی سنگینه کشنده هست ... البته اگر انسان به ناموس دیگران خیانت نکنه به ناموسش خیانت نمیشه اینو خود خداوند متعال گفته تو حدیث قدسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
هنوز تا آخر داستان مونده که شما حکم عفو میدید . باید ثابت بشه این ماجراهایی که این اقا تعریف کرده چند درصدش واقعی بوده . البته از طرز بیان این اقا که میگه همسرش فقط باید همکار زن میداشته مشخصه که این اقا دچار پارانویید یا همون شک وسوء ظن بوده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
چند ضربه چاقو بهش ردم! فکر نمیکردم بمیره!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
دوستان خودمون رو با کنایه به افرادی که خیانت رو در جامعه امروزمان محکوم میکنند گول نزنیم. متاسفانه خیانت بین قشری از دختران دانشجوی امروز جامعه بخصوص در تهران، تبدیل شده به یک نشانه فخر و مباهات به همکلاسی ها. با توجه به مشکلات جوون ها، این قشر از دختران دانشجو با یک مرد بسیار مسن تر ازخودشون والبته پولدار) ازدواج می کنند تا زندگی مرفهی داشته باشند و در کنار اون با مردان جوان همرده سنی خودشون ارتباط نامشروع بر قرار می کنند. خدا رحم کند به ما که جامعه ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
قتل و چاقو کشی رو درک می کنین؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
مشکل ما اینه که تو مملکت همه قاضی اند و رای صادر میکنن...همه آیت اللهن و فتوا میدن...همه سیاستمدارن و برا خودشون نظری دارن....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
سزای ادمهای کثیف مث این زن همینه.\
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
عزیزی که گفته قتل عمد نیست بایدتوجه کند که این قتل مشمول بند (ب) ماده ۲۰۶ قانون مجازات اسلامی می باشد:((مواردی که قاتل عمداَ کاری را انجام دهد که نوعاَ کشنده باشد هر چند قصد کشتن شخص را نداشته باشد.)) و قتل عمد محسوب می شود. چاقو جز سلاح های نوعاَ کشنده می باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
غلط كرده ميتونست خودش جدا بشه. چه نيازي به كشتن بوده؟؟؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
خانم/آقا ناشناس
شهادت یکی ازادله اثبات دعواست ولی درمرتبه پائین ترازاقراره!وقتی طرف مقرّ به قتل هستش دیگه لزومی به شهادت شهودنیست!گرچه که ازقرائن برمیاد که قتل عمد باشه ولی باتوجه به گفته هاوفرضیات مطرح شده توسط متهم فرض شبه عمدبودن هم محتمله!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
ای کلک، تو هم زن صیغه ای داری؟ مرد و مردونه از زندگیش برو بیرون چاقو لازم نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
تقریبا توی تمام دنیاو توی ایران زن شرف مردش هم هست . خیانت زن به مراتب سنگینپتر از خیانت مرد هست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
آها هرکی به هرکی خیانت کرد باید فرتی کشته بشه؟داری واسه خودت راه باز میکنی دیگه
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
منم حقو به مرد میدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
كار خوبي كردي دمت گرم حق خيانتكار همينه كه بميره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
پس قانون چيكارست اگر قرار باشه هركسي خودش مجري قانون باشه كه ديگه همه بايد همديگرو بكشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
نمیدانم چرا همه ما عادت کرده ایم بدون هیچ مدرکی قضاوت کرده و حکم صادر کنیم.. باید به اجرای عدالت فرصت داد.
موسوی
| United States |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
کدوم قانون دلت خوشه . 8 ساله تو دادگستری میرم و میام
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگه 1 زن شوهرش رو به جرم خیانت بکشه همین رو می گید یا نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگه به مرد خیانت می کرد بازم همین رو میگفتی؟؟؟!!!!
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
بابا مملکت قانون داره خائن باید از نبود تو عذاب بکشه نه از چاقوی تو...
ولی اینجاش که میگه بهش گفتم بیا طلاق بگیریم گفت من عاشقتم خیلی دردناکه!!!
فریده خانم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
همین طوری فکر می کنید که به ما میگن جهان سوم !!!!!!!! صد رحمت به قرون وسطی!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
با رامین اساسی موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
آخه آدم چه جوری میتونه بره کلانتری و بگه زن من با یکی دیگه رابطه داره بیایید نصیحتش کنید . اونوقت نمیگن به توام میگن مرد . این بنده خدا که بهش گفته بیا از هم جدا شیم اون قبول نکرده .خوب تاوان خیانت مرگه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
زن و مرد نداره. خیانت بدترین اتفاق تو زندگی مشترکه. حالا از طرف زن باشه یا مرد فرقی نداره.
یک مرد
| Germany |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
اونایی که نق میزنن حواسشون نیست که اسلام تعدد زوجات را برای مردان حلال میداند و برای زنان خیر.
اگر زنی خیانت بکنه ؛ حکمش معلوم است ؛ اما این به این معنی نیست که اگر مرد هم خیانت کرد باید همان گونه برخورد بشود.

به نظر من قوانین اسلام کاملا منطبق بر شرایط روحی انسانها است؛ اگر به نظر خانمها اینطور نیست ؛ خوبه ما هم بیایم بگیم چرا مردا باید مهریه بدن ؟ چرا زنان به مردان مهریه نمیدن ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
آقا من تو کف این مثبتها بودم خودم هم اشتباهی مثبت دادم!!! ولی واقعن قانون این وسط چی میشه؟!فرق جامعه انسانی با جنگل چیه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
دمش گرم اگه همه ي مردا اينطور غيرت داشتن الان خيانتي نبود....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
در جواب خانم سارا و خانم ناشناس تو اسلامی روشی تعریف شده به نام صیغه بنابراین هر مردی اگر با شعور و معتقد به دین باشه البته اگر واقعا معتقد باشه و سعی در دور زدن دین نداشته باشه می تونه صیغه کنه اما این کار به هر حال از نظر شما زنان خیانت حساب میشه به هرحال یا باید در جامعه اسلامی با قوانین اسلامی زندگی کرده و قوانین اسلام رو بپذیری یا بری خارج از ایران اما یک زن شوهر دار چه شوهر صیغه ای چه دائم حق داشتن همسر دوم رو نداره به هر حال من کار این مرد رو تایید نمی کنم اما شما زنها هم قادر به درم موضوعی به نام غیرت هم نیستید البته به هر حال کار این مرد مورد تایید نیست و باید به مراجع قانونی مراجعه میکرد یا کلا اون زن رو ترک می کرد
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
آقا رامین! یعنی متوجه نشدی گفته من عاشتم یعنی چی؟ یعنی من عاشق خری مثل تو هست که مثل احمق ها پولاتو خرج من می کنی، اینایی که باهاشون رابطه دارم فقط به درد کثافت کاری می خورن و بس.
مسعود
| Kazakhstan |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
عجب... خوب شد جنابعالی قاضی نشدی والا ............
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
آفرین بر تو مرد با غیرت الحق که تمام دارایت حلال حلال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
اگه غیرت داشت می رفت عقد دائمیش می کرد نه صیغه 99 ساله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
این بابا فقط ادعا کرده.. برای این حرفا شاهدی هم داره؟ بفرض همه حرفاش درست... مملکت قانون نداره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
این همه سنگدلی تاسف برانگیزه!... پس قانون کجای کاره؟... اگه همین مرد خیانت کرده بود باز هم به زنش حق می دادی با چاقو تکه تکه ش کنه؟!!!...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
آخی نازیییییییی چه مرد خوبی فقط چاقو زده که بترسونه قصدش که کشتن نبوده !!!!تراخدا ببخشیدش!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
حرف مفت زده ! به خاطر همین حرف مفت قضات می فهمند که دروغ گفته و حکم قصاص بهش می دن . اگه از روی غیرت کشته باید همین رو می گفت. معلومه که از روی توهم کشته . قضات هم رای به قصاص می دن
فریده خانم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
این اقای قاتل خوب می دونه دیوار حاشا بلنده و دروغ هم کنتور نمیندازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگر احساس کردی تورا نمیخاد طلاق میدادی کشتن بجز بی کفایتی ونادانی تو چیزی را ثابت نمیکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
میگه با دو نفر رابطه داشته و فهمیدم..
یعنی بهش ثابت شده، پس حماقت خودت بوده که هنوز باهاش زندگی میکردی و اوج حماقت ش اینه که با ضربات چاقو اون رو کشته!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
خوب شایدهم خیلی دوستش داشت و نمی تونست ازش دل بکنه.
ممممم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
اگر از اون خانم شکایت میکرد و ثابت هم میکرد سنگسارش میکردن پس حماقت کرده که خودش کشتتش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اين خيانت کردن هم داره به يک رويه بدل ميشه و انگار زشتي ان هم از بين رفته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
برای اینکه این موضوع و موضوعات زشت دیگر اتفاق نبفتند, باید مسائلی رعایت بشه. نمیشه خیلی رفتارها رو کوچک شمرد و در مقابل بعضی مسائل سهل انگارانه و لذتجویانه رفتار کرد بعد توقع داشته باشیم که جامعه پاک بمونه.
خلاصه به نظرم بعضی مسائل که باید قبیح و زشت شمرده بشوند, متاسفانه راحت از کنارشون عبور میشه غافل از این که مقدمه ای هستند برای ...
فریده خانم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
اره عزیزم مشکل هم از اقایونه که نمی تونن زن داری کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
بيشترش بخاطر فارسي وان و ززمزمه است...جدي ميگم...اين شبكه ها با نشون دادن فيلمهي سفارشي كه براي كشورهاي مسلمون داره ساخته ميشه نقش مهمي در ريختن قبح روابط خارج از چارچوب خانواده دارن...همه هم اين نيستن كه اثر پذيري نداشته باشن...حداقل 70% تاثير پذيري دارن ...منتها نه يك باره ...بلكه كم كم...
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
نتیجه دیدن فیلم های شبکه فارسی1 هستش ....
مم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
تا وقتی که خانواده ها میشینن پای فارسی1 بدتر هم میشه.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
ما که خیال خودمونو راحت کردیم با خانومم تصمیم گرفتیم هیچ وقت پای ماهواره رو توی خونه مون باز نکنیم.
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
اقای ناشناس وسعیدومم چه ربطی داره هرچی جنبه میخواد....پس ازفرداهراتفاقی افتادمقصرش فارسی1وزمزمست؟بسه این امل بازی هاتوروخدا مردم دارن میرن کره ی ماه زندگی کنن شمافقط فکراین امل بازی هایین....واقعاکه به یه پزشک نیازدارین.....ماهرکاری که میکنیم مسوولش خودمونیم واین حماقت طرفه.......... مسوول اشتباهش خودش ولطفابرای این کارش دنبال بهانه نگردین...............
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
غیرت یک مرد رو دفاع از ناموسش معلوم میکنه.خدا واسه هیج مرد با غیرتی این روز رو نیاره
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگه شوهر یک زن بهش خیانت کنه اون باید چی کار کنه؟ چه طوری باید از ناموسش دفاع کنه؟
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
شما اینجا اشتباهتون اینه که مرد و زن رو یکسان و گناهشون رو یکخور در نظر میگیرین خانم
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
سارا خانم خیانت خیانته. مرد و زن نداره. اتفاقا خیانت بین آقایان بیشتر شایعه تا خانمها. من خودم مرد هستم اما میدانم خانمهای ایرانی خیلی با معرفتند
کتایون
| Iraq |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
به سارا: معلومه دیگه، اونموقع وارد قانون میشن که ازشون حمایت کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگه بحث غیرت بود می اومد عقد دایم می کرد نه صیغه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
حرف سارا حرف من هم هست و حرف خیلی از زنا و دخترای دیگه
علی
| Malaysia |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
خیانت خیانته هیچ جنسیتی هم توش در کار نیست. حس بدی که تو دل یک انسان ایجاد می شه به جنسیت ربطی نداره خواهشا توجیه نکنید. این مرد اگه دفاع از ناموس براش مهم بود صیغه نمی کرد محکم تر به زندگیش می چسبید صیغه 99 ساله توجیهی نداره!!!!!!!!!!!! چه برسه به غیرت!!!!! خدا صیفه رو واسه ضروریت گذاشته نه 999 سال پوچی اخرش هم هیچی!!!!!
اسم این کشتن رو غیرت نذارین لطقا اگه عرضه داششت عقد دائم می کرد و اگه می دونست خیانت کرده چرا کنارش موند؟؟؟؟؟
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
شیر مادرت حلالت
شیر پاک خورده ایی
نامردن اگر حکم اعدام بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
در حین ارتکاب رابطه که گیرش ننداخته بوده تو توهم خودش یک فکرایی کرده و تصمیم گرفته طرف رو ناکار کنه . اصلا از کجا معلوم که خانم خطا کردن؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
آقای امین افرادی مانند تو برای جامعه خطرناک هستند. حتما برو پیش یک روانشناس تا جامعه هم در امان باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
اونای که منفی دادن به خودشون دادن!!!!!
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
با هاش همدردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
به ناشناس1: اونايي كه منفي دادن به اين طرز فكر ابلهانه و قرون وسطايي راي منفي دادن
چرا فكر ميكنيد زنها جزو مايملك شما هستن؟
اين همه سال صيغه؟ چرا عقد نكرده كه دختره هم خيالش راحت باشه؟
چطور به خودش اجازه داده جون يك آدم رو بگيره؟
ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اگه مردی هم خیانت کنه حقش مرگه؟
خیانت خیلی زشتته اما زشت تر از آن ماندن در کنار خیانتکاره
پاسخ ها
محمد تقی زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
حق این زن مردن نبود . چرا که برای هر جرمی مجازاتی تعیین شده است . برای این موضوع فرقی بین مرد و زن هم نیست
فتوحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
کاملا درسته برای هر جرمی مجازاتی وجود داره و مجازات زنای محصنه هم - اگر انجام شده باشه - مرگه.
برچسب منتخب
# آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
نظرسنجی
آیا جام جهانی می‌تواند مانع جنگ آمریکا با ایران شود؟
آخرین اخبار