بازدید 59538

احمدی نژاد: من پول داده ام نه مشایی

این دولت را خدا بر سرکار آورده و اگر کسی در ذهنش این باشد که او دولت را آورده ، خدا حالش را می گیرد.. اگر کسی در چنین موضع خدمتی قرار گیرد که من قرار گرفته ام ، شاید حدود 10 درصد از حرفهایش را بتواند بزند، حدود 25 درصدش را شاید بتواند در آینده بگوید و حدود 60 درصدش را هرگز نمی تواند بگوید ، چون مصالح بالاتری هست.
کد خبر: ۲۰۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳ 05 November 2011
فرارو نوشت:

در پی انتشار حواشی نشست اعضای ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد از سوی خبرگزاری فارس، روز جمعه، وبسایت "دولت ما"، وابسته به اسفندیار رحیم مشایی، در واکنش به این اقدام فارس، جزئیات بیشتری از سخنان خصوصی رییس جمهور را بر ملا کرد.

همان گونه که پیش بینی می شد، جناح احمدی نژاد - مشایی، رفته رفته با استناد به مدارکی که گردآوری کرده است، با حربه افشاگری، فشار را بر حریفان انتخاباتی خود، در تمام سطوح، بیشتر خواهد کرد. به نظر می رسد سخنان پنجشنبه رییس جمهور با هواداران خاص خود، سرآغاز این ابتکار خواهد بود؛ ابتکاری که بی تردید واکنش اصولگرایان را در پی خواهد داشت.

حاشیه نگاری "دولت ما" از نشست صمیمی حامیان احمدی نژاد با وی را در زیر بخوانید:

به گزارش دولت ما، قرار نبود مطالب جزئی مطرح شده در این نشست به این شکل رسانه ای شود اما به دلیل رفتار سخیف جماعت تکفیری که به روایت وارونه ماجرا آن هم توسط عوامل نفوذی! پرداختند ، حاشیه نگاری های دولت ما در قالب نکات و محورهای اصلی قابل انتشار را منتشر می کنیم تا گامی در جهت روشنگری اذهان دوستداران دکتر برداشته باشیم.

* نشست صمیمی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی ، از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه ، 12 آبان ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز و هنگام اذان ظهر پایان یافت.

* سخنران اول آقای امیدی، مدیرکل سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری بود.

* بلافاصله پس از امیدی، دکتر احمدی نژاد، بهداد، ثمره هاشمی، زریبافان و خانم دکتر مجتهدزاده در محل استقرار سخنران کنار رییس جمهور نشستند.

* حمید سوریان و یوسف کرمی از ورزشکاران حاضر در سالن بودند.

* امیدی از حاضران که پس از ماهها تخریب حامیان رییس جمهور، همچنان بر اعتقاد خود محکم و استوار مانده بودند تشکر کرد.

* امیدی با اشاره به نشست صمیمی شوراهای راهبردی با حضور رییس جمهور که اسفندماه گذشته برگزار شد گفت پس از نشست سال گذشته با بسیاری از حامیان رییس جمهور در استانها برخورد شد و برخی از حاضران آن نشست مورد بازخواست قرار گرفته و با مجازاتهایی چون عزل، جابجایی و تبعید مواجه شدند به همین دلیل امروز بسیاری از حاضران با نام مستعار حضور یافته اند تا با لو رفتن لیست، مجبور به پاسخگویی به جرم نکرده نشوند!

* امیدی از حلقه هایی سخن گفت که هر روز تنگتر می شود و حامیان دولت مجبورند اثبات کنند که رییس جمهورشان ولایت مدار است و فراماسون و سکولار نیست.

* حاضران با شعار "یار علی در نهروان سکوتو بشکن قهرمان" از رییس جمهور خواستند روشنگری کند.

* دکتر احمدی نژاد مثل همیشه با دعای اللهم عجل لولیک الفرج سخنان خود را شروع کرد و نکاتی گفت که بخشی از آنها در ادامه می آید:

* دکتر با اشاره به نشست پارسال گفت شرایط به گونه ای نبود که دور هم جمع شویم و مطالبی را مطرح کنیم.

* ایستادن بر خط مستقیم الهی بر عدالت، توحید و ولایت به این سادگی ها نیست ، اگر فهم مسایل به این سادگی بود که کسی گمراه نمی شد.

* اگر کسی در چنین موضع خدمتی قرار گیرد که من قرار گرفته ام ، شاید حدود 10 درصد از حرفهایش را بتواند بزند، حدود 25 درصدش را شاید بتواند در آینده بگوید و حدود 60 درصدش را هرگز نمی تواند بگوید ، چون مصالح بالاتری هست ، ما که نیامده ایم فقط خودمان را حفظ کنیم ، آمده ایم که پرچم و عزت ایران اسلامی بماند

* می گویند منحرف شده ای، اگر خط راست این است که مخالفان دولت می گویند، ما از اول هم منحرف بودیم و گفتیم که شما را قبول نداریم!

* سال 83 یکی از همین آقایان آمد و تحلیلی کرد و گفت برای ریاست جمهوری ما به آقای دیگری فکر می کردیم (ت) دیدیم او نمی تواند، تو آماده ای؟ گفتم متوجه ابعاد و تبعات حرفی که میزنی هستی؟ اگر یک نفر مثل من از متن پابرهنه ها رییس جمهور شود یک انقلاب دوباره است، بساط اشرافی گری و شاهنشاهی و خانواده تباری و بچاپ بچاپ را جمع می کنم ، تو تحمل داری؟!

* سرزده به روستایی محروم در خراسان جنوبی رفتم ، وقتی رسیدم می خواستم زمین دهان باز کند و بروم زیر زمین، ما مسئولیم و اینهمه فقر؟! عده ای دارند منفجر می شوند از بسکه خورده اند و ...

* فراموش نکرده اید سال 83 را که کسی جرات دفاع از شهدا و دفاع مقدس را نداشت و در تریبون رسمی می گفتند دوران امام تمام شده و به موزه تاریخ پیوسته ، کسی هم چیزی نگفت!

* غرب تمام قوای خود را بسیج کرده که بزند و کار را تمام کند ، مثل روز روشن است که ناتو برای حمله به ایران له له می زند.

* شرایط عادی نیست، داریم به لحظه برخورد نهایی نزدیک می شویم البته این برخورد الزاما برخورد نظامی نیست و ممکن است برخورد سیاسی و ... باشد.

* داریم به نقطه اوج می رسیم ، اگر غفلت کنیم ضربه ای خواهیم خورد که تا 500 سال نتوانیم بلند شویم.

* می خواستند به سوریه حمله کنند به دبیر کل گفتم برو به همه بگو اگر ناتو پایش را بگذارد به سوریه، منطقه منفجر خواهد

* در داخل کشور مشکلات و نارضایتی کم نیست، در انتخابات 88 حدود 14 میلیون نفر به مخالفین که به این مشکلات پرداختند رای دادند، ما هم همان حرفها را می زدیم اما مردم احساس کردند که آنها صداقت ندارند.

* قبل از انتخابات 88 از طریق بچه های حزب اللهی که در ستادهایشان بودند متوجه شدم که جریانی بسیار پیچیده برای براندازی سازماندهی می کند ، آنها خانه های تیمی و موتور و حتی اسلحه آماده کرده بودند

* به نهادهای نظارتی هشدار دادم که اینها قصد براندازی دارند و ...

* پنجشنبه قبل از انتخابات گفته بودند چه ببریم چه ببازیم در خیابانیم.

* اکنون جریان براندازی با جریانات دیگر که از ابتدا دنبال پست و مقام بودند همراه شده است.

* سال 84 کار به جایی رسیده بود که گفتند اگر کنار نروی کاری می کنیم که در این مملکت نتوانی زندگی کنی.

* بعد از انتخابات 84 با رقبای خود دیدار داشتم و گفتم اگر کسی و برنامه ای دارید معرفی کنید ، یک نفرشان (ق) گفت هیچی ندارم نه آدم دارم نه برنامه ...

* در کابینه 21 نفری دولت نهم 11 نفر کسانی بودند که در لیست آنها بود.

* از طرف حامیان و دوستان راجع به خیلی ها مورد اعتراض قرار گرفتم اما بدانید اگر آنها را در کابینه نمی آوردم همان اول دولت نهم ریشه کن می کردند و کسی هم نمی فهمید حرفهای دولت چیست...

* سال 88 خیلی ها خودشان را آماده کرده بودند که به طرف مقابل تبریک بگویند.

* ده درصد از صندوقهای تهران را بازشماری کردند و هشت هزار رای به آرای من اضافه شد!

* برای انتخابات ریاست جمهوری بعد برنامه ریزی کرده اند و به مانعی بزرگ رسیده اند که ارتباط دولت با مردم است. خطی که در امتداد کار دولت ترسیم می شود به آنها نمی رسد.

* جلسات گوناگون گذاشتند تا جایگاه دولت را در افکار عمومی دگرگون کنند گفتند اگر خودمان را نمی توانیم بالا بکشیم دولت را پایین می کشیم.

* یکی از آقایان آمد اعتراض کرد گفتم یک مورد بگو که دولت خلاف فتوای رهبری عمل کرده باشد گفت مساله حضور بانوان در ورزشگاهها. گفتم از رهبری اجازه خواسته ایم ایشان فرمودند به دولتهای قبل اجازه ندادم اما تو جون می خواهی اصلاح کنی اجازه می دهم ، بعدها که سروصدا شد فرمودند فعلا مساله اول کشور نیست.

* گفت مشایی به ائمه جماعات پول داده، گفتم اولا من داده ام نه مشایی، ثانیا یکی را از ائمه جماعات بیاورید که درخواست نکرده باشد. بالاخره ائمه جماعات مورد مراجعه مردم هستند و باید منابعی در دست داشته باشند.

* من متوجه خطرات سفرهای استانی هستم، دهها گروه برای ترور آمده اند که خنثی و دستگیر شده اند، ریگی در اعترافاتش گفت چندبار می خواستیم ترور کنیم ولی می ارزد ده تا رییس جمهور هوا شود اما مردمی بودن نظام حفظ شود چون قدرت نظام به مردم است.

* می گویند تو محبوب شده ای و نظرت درباره رییس جمهور بعدی موثر است، می پرسم تبلیغات کرده ام یا کار؟ می گویند کار کرده ای ، می گویم آیا کار نکنم؟!

* همزمان هم می گویند انجمن حجتیه ای هستید هم بهایی! اینها که ضد هم هستند!

* اینها می خواستند تخریب ها را آبان ماه شروع کنند اما خدا خواست زودتر شروع کردند.

* دولت را به ارتباط با رمالها متهم کردند، آخرش معلوم شد رمالها با همه ارتباط دارند جز ما! کسانی کارهایشان را با رمالها هماهنگ می کنند که ادعای آخر خط سیاستمداری دارند!

* گفتم حالا که همه را گرفته اید و من می دانم که جراتش را ندارید بگویید اشتباه بود، لااقل بگویید اتهامات به دولت وارد نبود.

* یکی از مسئولان قوه قضائیه حرفی زد و همه رسانه ها زدند که منظور رحیمی بود و آنها هم تکذیب نکردند. رفتم خدمت رهبری و گفتم اگر یک ریالش ثابت شود می روم تلویزیون و عذرخواهی می کنم و کنار می روم اما نتوانستند.

* گفتند مشایی چهار میلیارد دلار برده گفتم اسناد مالکیت و حسابهای بانکی که دست شماست اثبات کنید.

* در ماجرای فساد بانکی اخیر اصل جرم و جعل اسناد در بانک صادرات بوده، مدیر عامل بانک صادرات را وادار کردند روز جمعه مصاحبه بگذارد و بیندازد گردن دولت.

* مدیر عامل بانک صادرات بعد از آنهمه ماجرا 12 تیرماه برای همین گروه اعتبار تصویب کرده است.

* قائم مقام بانک مرکزی را دستگیر کرده اند که تو در نظارت کوتاهی می کردی برو زندان او گفته وظیفه من نظارت عالیه است، اما به مدیر عامل بانک صادرات که می رسد می گویند به شعبه ربط دارد.

* وقتی متوجه شدم که این گروه می خواهند بانک تاسیس کنند به رییس بانک مرکزی گفتم اینها حمایت غیرقانونی می شوند بررسی کن بعد هم مجوزشان لغو شد. می دانم چه کسانی پشت اینها هستند که جزو همان 50 – 60 درصد است.

* فکر کردند چهار پنج نفر دور من هستند و آنها را زدند ، نفر بعدی هم ثمره هاشمی مظلوم است.
 
* ابن سینا را به کفر متهم کردند با این دوبیت جوابشان را داد : کفر چو منی گزاف و آسان نبود/ محکمتر از ایمان من ایمان نبود/ در دهر چو من یکی و آنهم کافر/ پس در همه دهر یک مسلمان نبود. حالا حکایت ماست...

* اینها که ما را به ضدیت با ولایت فقیه متهم می کنند می شود حسابهای بانکی و تغییرات دارایی هایشان را اعلام کنند؟!

* دارایی هایمان را اعلام کنیم و در روزنامه منتشر کنیم هرکس هرچه غیر از آن پیدا کرد مال خودش، بشرطی که آنها هم اعلام کنند و هرکی هرچی غیر از آن پیدا کرد مال خودش!

* درد مردم و نارضایتی هایشان بخاطر کثافت کاریهای آنان است، از پایین شهر پابرهنه به بالای شهر آمدند و میلیاردر شدند.

* گفتم رابطه ما و ولی فقیه رابطه پدر و فرزندی است همانطور که پیامبر فرموده اند: انا و علی ابوا هذه الامه (من و علی، هر دو، پدر این امت هستیم - فرارو)، آمدند در اجتماع منیریه گفتند رابطه ما رابطه ارباب و رعیتی است، به رهبری عزیز گفتم با وجود این دوستان نیازی به دشمن ندارید!

* آقایی که 9 صبح می آید و 2 بعد ظهر می رود و از سه شنبه هم نیست و به ویلا و باغ می رود ...پایش را می اندازد روی هم و می گوید شما ضد ولایت فقیه هستید!

* کسی که سالی دوسه ماه مرخصی دارد و کیف و تفریحاتش هم سرجایش برقرار است و ... چنین کسی اگر بگوید طرفدار ولایت فقیه است به ضرر ولایت فقیه است.

* بسیاری از طرفداران دولت در سراسر کشور حقشان ضایع شد.

* دشمنان دنبال فتنه جدیدند.

* طرف شعور ندارد در تلویزیون می گوید پولشویی کرده اند! پولشویی تعریف دارد، پولشویی پول ناشی از مواد مخدر است که خرج تروریسم می شود!

* دزد در زندان است نمی روند از او بپرسند حامی تو چه کسی بوده، از قائم مقام بانک مرکزی می پرسند!

* عرض کردم اجازه بدهید اینها را با روش احمدی نژادی ظرف یک ماه بنشانم سرجایشان ...

* اینها که سهل اند، آمریکا و اروپا و ... هم جمع شوند نمی توانند این دولت را زمین بزنند.

* هرچه به ظهور نزدیک تر می شویم احتیاج ما هم به ولایت فقیه بیشتر می شود.

* می رویم سفر استانی تا از زبان مردم جواب دشمن را بدهیم. حوادثی در پیش است و باید مردم در صحنه باشند تا جواب دشمن را بدهند.

* هنوز اول عشق است! تا روزی که امپراتوری آمریکا از کاخ سفید به زیر کشیده شود کار داریم هنوز!

* مسیر پر پیچ و خمی است و هوشمندی می خواهد.

* حسینی وزیر اقتصاد قهرمان کشتی دانشجویان بوده، قبل از استضیاح گفته بود رفتیم فینال یا اول می شویم یا دوم! گفتم هر اتفاقی بیفتد برنده ای حتی اگر بدنت زیر سم اسبها بیفتد.

*یک آقایی که تندروی کرد و گفت بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون و هفته بعد گفت اینها عددی نیستند، پیغام دادم که نگران شما هستم. پیغام دادم که این دولت را خدا بر سرکار آورده و اگر کسی در ذهنش این باشد که او دولت را آورده، خدا حالش را می گیرد و به جایی می رساند که همه بفهمند او نبوده.

* به خدا اگر ما را آخرین نفر صف مومنان هم به حساب بیاورند کلاهمان را به آسمان هفتم می اندازیم.

*اگر این دولت نیم ساعت فرصت حرف زدن داشته باشد قیمت سوراخ موش بالا می رود!

* در انتخابات مجلس اگر مردم باور کنند که کسی طرفدار دولت است به او رای می دهند.

* اسامی مفسدان را دادم گفتند سیاسی بوده، در جلسه سران قوا گفتم سیاسی بوده؟! بروم جواب بدهم؟

* از قوه قضائیه خواستم 700 هکتاری که کسی در اطراف تهران تصرف کرده بگیرد و به بیت المال برگرداند. اگر هر متر مربع آن را صد هزار تومان حساب کنیم می شود 700000000000 تومان!

* 8+7 را از هر طرف بخوانیم می شود 8+7 و فرقی ندارد!

* بیداری انسانی مگر بد است؟ اسلام امده انسان را بیدار کند. خدا یک دین بیشتر نفرستاده که همان اسلام است. موسی و عیسی هم حقیقتا مسلمان بودند.

* در مصر 40 درصد مردم غیر مسلمانند ، چی بگوییم که آنها و مردم اروپا و آمریکا را هم در بر بگیرد؟

* به خدا ما از شما منحرفیم! مگر شما اصل اسلام هستید؟ من خبر دارم چه خبر است!

* روز پشیمانی نزدیک است که بیایید و بگویید اشتباه کرده اید و دولت چنین و چنان است.

* متکی کاندیدای من برای وزارت خارجه نبود. پارسال که به سازمان ملل رفتیم ، سه چهار دیپلمات که با اعزامشان مخالف بودم پناهنده شدند، در جلسه ای که نمی توانم بگویم چه کسانی در آن جلسه بودند تصمیم گرفته شد که عوض شود. از زمانی که این تصمیم گرفته شد تا سه ماه پیدایش نمی کردیم و مدام در سفر بود. یک روز پیدا کردیم و ساعت ده شب جلسه ای تنظیم شد. گفتم دیگر از نظر من وزیر نیستی بیا معاون من و رییس سازمان انرژی اتمی شو. گفت میخواهم بروم سنگال، گفتم از طرف من که ماموریتی نداری. با من هماهنگ نمی کرد و ماموریت می رفت. گفت میروم سنگال و دوشنبه اینجا هستم. گفتم دوشنبه غروب دفتر حکم را بزنند. دیر آمد به دفتر گفتم دست نگه دارند ، گفتند خبر در رسانه ها منتشر شده و دیگر نمی شود. مدیر کل دفتر وزارت خارجه گفت دوشنبه ملاقاتهای رسمی تمام شده بود و ایشان جلسات را تمدید کرده بود و حتی از آنجا با وزارت خارجه تماس گرفته و خواسته بود که سفر دیگری برایش هماهنگ کنند!

* نمی توانم بگویم چه کسی گفته بود ایشان را بردارید.

* تمام پنج شش سال بار وزارت خارجه روی دوش من بود. از کارشناسان و متخصصان وزارت خارجه استفاده نمی کرد.

* خراب می کنند و می گویند تو برو درستش کن. آن آقا در روزنامه اش می نویسد بحرین مال ایران است بروید بگیرید! بعد میگوید چرا دیپلماسی ضعیف است.

* ناجوانمردانه می گویند اسم امام زمان (عج) را بر زبان می آورید تا ولایت فقیه را تضعیف کنید! پشتوانه ولایت فقیه امام زمان (عج) است. نقطه استحکام ولایت فقیه وجود مبارک امام زمان (عج) است. جز امام که پناهی در عالم وجود ندار ، یار ما و یار رهبر عزیز ما امام زمان (عج) است. از انقلاب پرچم امام زمان (عج) را بردارید چیزی نمی ماند.

* آنکه طرفدار رهبری است، عاشق امام زمان (عج) است و عاشق امام زمان (عج) هم طرفدار رهبری است.

* نشست صمیمی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی همزمان با اذان ظهر پایان یافت در حالی که احمدی نژاد تا ساعتی نمی توانست از حلقه پرشور حامیان خود خارج شود و با مهربانی و صمیمیت به درد دلهایشان گوش می داد. یکی از حامیان دکتر گفت: آقای دکتر، استاندار به من سیلی زده و ...!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان