بازدید 7211

فرمانده ناجا:پليس فتا بايد خود را متحول كند

پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات نيروي انتظامي ابتدا در تهران و سپس در استان هاي سراسر كشور با تهيه تجهيزات، جذب و آموزش نيروهاي جديد، تعامل و همكاري با وزارتخانه ها در خصوص جرايم رايانه اي تشكيل شد كه در اين زمينه بستر سازي هاي خوبي صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰ 31 October 2011
فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر تقويت پليس سايبري، گفت: طبيعي است‏، پليس براي مقابله با تجهيزات و دفاع از امنيت جامعه بايد خود را بازسازي و متناسب با اين تهديدات؛ امكانات، نيروها، ساختار خود را متحول كند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس مستقر در هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي‏، سردار " اسماعيل احمدي مقدم"در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تشكيل پليس سايبري در دهه فجر سال گذشته گفت: پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات نيروي انتظامي ابتدا در تهران و سپس در استان هاي سراسر كشور با تهيه تجهيزات، جذب و آموزش نيروهاي جديد، تعامل و همكاري با وزارتخانه ها در خصوص جرايم رايانه اي تشكيل شد كه در اين زمينه بستر سازي هاي خوبي صورت گرفته است.

وي‏، با اشاره به اقدامات پيشگيرانه و دستاوردهاي بسيار خوب پليس سايبري در حوزه كشف جرايم، تصريح كرد: فعاليت هاي پليس فتا الزاماً دستگيري مجرم نيست بلكه شناسايي آسيب سيستم هاي جامع‏، سامانه هاي بانك ها و مراكز مالي و غيره و نيز ارائه هشدارهاي لازم انتظامي جهت ارتقاء امنيت و جلوگيري از دستبرد‏، هك و نفوذ در سيستم هاي آنها مي باشد كه تاكنون اقدامات آنها در اين زمينه بسيار موثر بوده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان كرد: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا قبل از اينكه يكسال از فعاليت آنها سپري شود بايد گزارشي از عملكرد خود را به مردم ارائه دهد.

وي افزود: با توجه به اطلاعاتي كه در اين رابطه دارم، پليس فتا اقدامات بسيار خوبي انجام داده و جرم هاي كه كشف كردند را به مردم اعلام خواهند كرد و به زودي نشستي در اين خصوص خواهند داشت.

به گفته اين مقام ارشد انتظامي كشور، خيلي از كشورهاي دنيا در صدد نيستند كه پليس فتا را به صورت مستقل تشكيل دهند و ما در اين عرصه از پيشگامان هستيم.

سردار مقدم با بيان اينكه اساسا جرايم جديد در حوزه جرايم سايبري در حال رشد است، بر تقويت پليس سايبري تاكيد كرد و گفت: طبيعي است‏، پليس براي مقابله با تجهيزات و دفاع از امنيت جامعه بايد خود را بازسازي و متناسب با اين تهديدات؛ امكانات، نيروها، ساختار خود را متحول كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست