بازدید 11083

سفر دسته جمعی شورای شهر بابل با واتیکان!

از اينكه اين سفر خارجي با چه تشريفاتي برگزار شده اطلاعي دردست نيست و بايد به شهروندان بابلي كه از مشكلات و معضلات شهري رنج مي‌برند حق داد كه از سفر دسته جمعي اعضاي شوراي شهرشان به كشوري در فرسنگ‌ها دورتر متعجب شوند! و سئوالات زيادي را داشته باشند.
کد خبر: ۱۹۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰ 25 October 2011
خبر سفر دسته جمعي اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل به واتيكان درحالي به گوش مردم اين شهر رسيده كه آنها از يكديگر سئوال مي‌كنند كه آيا جلسه شوراي شهر بابل قرار است در واتيكان برگزار شود؟

به گزارش «آتي نيوز» در اين سفر خارجي شش نفر از اعضاي شوراي شهر بابل حضور دارند و تنها يك عضو شورا از عزيمت به اين سفر امتناع نمود.

گفته مي‌شود مسافران شورائي اين سفر به دعوت سفير همشهري خود در واتيكان به اين سامان سفر كرده‌اند و پيش‌تر نيز تعدادي ديگر از اعضاي شوراهاي شهرهاي تابعه بابل نيز مهمان آقاي سفير بوده اند!

آتي نيوز افزوده است: از اينكه اين سفر خارجي با چه تشريفاتي برگزار شده اطلاعي دردست نيست و بايد به شهروندان بابلي كه از مشكلات و معضلات شهري رنج مي‌برند حق داد كه از سفر دسته جمعي اعضاي شوراي شهرشان به كشوري در فرسنگ‌ها دورتر متعجب شوند! و سئوالات زيادي را داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر