بازدید 17661

فرقه‌های نوظهور انحرافی و راهبرد «تخته قاپو»!

خرید زمین در شهرهای مهمی چون اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز، زاهدان و ایجاد شهرک‌های مسکونی، موقعیت‌های تجاری و یا صنعتی و حتی تأسیس مساجد، از جمله فعالیت‌های جدید این فرقه‌ها در راستای این راهبرد جدید است.
کد خبر: ۱۹۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱ 16 October 2011
خبرهای رسیده از دور جدید فعالیت فرقه‌های نوظهور حاکی است؛ عناصر اصلی این فرقه‌ها به دنبال راهبرد «تخته قاپو کردن» و تمرکز پیروان خود در مراکز مهم کشور هستند.

به گزارش «تابناک»، اجرای این راهبرد که در واقع صورت نوین محله‌های سابق یهودیان یا همان «گتو»هاست، این امکان را پدید می‌آورد تا هر یک از فرقه‌ها در نقاط مهم و راهبردی کشور، صاحب پایگاه شوند.

بنا بر این گزارش، خرید زمین در شهرهای مهمی چون اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز، زاهدان و ایجاد شهرک‌های مسکونی، موقعیت‌های تجاری و یا صنعتی و حتی تأسیس مساجد، از جمله فعالیت‌های جدید این فرقه‌ها، در راستای این راهبرد جدید است.

گفتنی است، این مدل، بی‌شباهت به خرید و تملک تدریجی زمین‌های ملت فلسطین و تصرف شهرها و شهرک‌های آنان در جریان اشغال سرزمین‌های اشغالی نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۶
هر چند واژه " تخته قاپو" برای عشایر ایران بار منفی به همراه دارد ، اما این واژه را بیش از این آلوده نکنید. این فرقه های نوظهور هم کار بیخودی انجام می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
هموطنان ایرانی کما فی السابق اگر اطلاعی از محل اختفا مربیان فرقه عرفان کیهانی یا محل برگزاری کلاسهای فرقه مذکور دارند. مراتب را به پلیس 110 یا تلفن گویای 113 وزارت اطلاعات یا 114 اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارش دهند.
برید گم شید با این استدلالات مسخرتون
ز ادگاه این فرقه ها واندکی از طرز تفکر واندیشه های انحرافی آنان را مشخص کنید تا مردم آگاه شوند و خناسان از خدا بی خبر بی گناهان را به انحراف متهم نسازند ودچار فتنه های بی سر وپای خود نمایند !
وزارت اطلاعات آنها را نابود کند .
سپاه در یک اقدام جهادی ریشه آنها را بخشکاند . متاسفانه همین مسئله در فردیس کرج به شدت گسترش یافته و فرقه منحوس کیهان( حلقه ) در حال عضو گیری و تبلیغ است و بهائیت هم بیداد می کند به طوری که بهائیان به شیعه ها زور میگویند و مخالفانشان را به شدت سرکوب می کنند گویی کرج پایتخت فرقه کثیف بهائیت شده است .
اعوذ باالله من شر فتن الآخر الزمان .
نام فرقه ؟ و مرامنامه فرقه رو چرا نميگيد ؟ چرا كلي حرف ميزنيد ؟
جهت استحضار واقدام لازم
برای هزارمین بار یک خبر بی محتوای دیگر از تابناک . کدام فرقه ؟ با چه هدفی ؟ کدام مسجد؟ با کدام پول ؟
با سلام و تشکر از مطالب خوبتان، امید است که مسوولان از این به بعد فقط به بهائیت و شیطان پرستی و ... نپردازند بلکه توجه بیشتری به گرگهای در لباس میش (همانند طاهری - عرفان حلقه - فرادرمانی )، داشته باشند زیرا مردم تکلیف خود را با گرگ و شیطان میدانند اما تشخیص گرگ میش مانند از میش واقعی برای عوام و ساده لوحان خیلی دشوار است
من از عاشقان آقای طاهری بودم و بر اثر تلقین مسترها خیال میکردم که ایشان پاک ترین انسان روی زمین هستند! اما مگر میشود یک پایه گذار عرفان و بهترین آدم روی زمین (به قول مریدان ایشان)از روز اول به همه دروغ گفته باشد آنهم به مدت چندین سال به این دروغش با وقاحت ادامه دهد و خودمان را به خواب بزنیم و بگوییم که دروغ ایشان هیچ اشکالی ندارد و حتما حکمتی درش بوده که ایشان به دروغ گفته اند مهندس صنایع هستند؟ مگر برای استاد عرفان بودن باید حتما مهندس بود مگر پیامبر بیسواد نبودند؟ مگر ایرادی داشت این آقای طاهری هم از اول راستش را بگوید که مثلا دیپلم هستش چه ایرادی داشت؟ آیا در این صورت ایشان به عنوان یک دروغ گو معرفی میشد و اینچنین آبرویش جلوی همگان میریخت؟! آیا میشود باور کرد کسی که همچین دروغ بزرگ و بی دلیلی را گفته است (که مدرک ان در همه جا و از جمله در همین سایت هم موجود است و ایشان را تا پیش از دستگیری همگان مهندس طاهری صدا میکردند ) مرد خدا بوده و حتی دیگران را شفا دهد و به خدا وصل کند؟خیلی از مریدان مثل من بیدار شدند و فهمیده اند که فریب طاهری را خورده اند اما خیلی هاهم به خاطر منافع هنگفتی که داشتند خود را به خواب زده اند و بیدار هم نخواهند شد .
پروردگارا ما را از شرّ كذابان مطيع النفس آخرالزمان محفوظ بدار.
یکی به داد شیعه برسه .
در اردبیل نیز از سال 82 در قالب تعاونی به اصطلاح به ما کارمندان بی دست و پا از هر کدام 3250000 تومان دو قطعه زمین دادند.تا امروز کسی انها را ندیده. و کسی مسئولیت ان را بر عهده نمیگیرد.
از کجا باید پیگیری کنم این دلالان سازمان یافته را؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
ربطی نمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
چه ربطی داشت؟
یا خدا اهواز وهابیت رو کم داشت اینم اضافه شد
یعنی یهودی هستند یا غیرایرانی -
آقا شما کجای کارید. در همین قم، مرکز شیعه، دارند مساجدی به سب فلان و فلان فرقه میسازند آب از آب تکان نمی خورد.
ببخشید پس مسولین حوزه و نیروی انتظامی چه مییکنن؟
اگر اینقدر منحرف و خطرناکند چرا اسم فرقه را اعلام نمی کنید؟؟ ضمناً این چه فرقه انحرافی است که مسجد می سازد؟؟
بازم خبر تابناکی! بابا زبونمون مو در آورد از بس گفتیم خبر با کدهای رمزی مورس فرق می کنه. تابناک جان بز دل خبر باید دقیق، شفاف و مستدل باشه.
ساعت خواب چند سال که چنین پدیده ای وجود دارد مسولین به هوش باشید.
برو به خواب خبرت خیلی خنده داره تابناک مالوخولیاییییییییییییییییی
این چه طرز خبر زدنه؟
با یه سری حرف کلی زدن فکر میکنید اطلاع رسانی کرده اید؟ لااقل اطلاغاتتون رو تکمیل کنید و بعد خبر بزنید که ارزش مطلب از بین نره
این فرقه ها اسم ندارند؟
عجب اطلاع رسانی تاپی!!!! نه فاعل معلوم است و نه فعل و نه مفعول. آفرین به تو تابی جون.
مگر اینها ایرانی نیستند که با اسراییل مقایسه شان می کنی؟ درثانی نکند انتظار داری دولت اجازه خرید زمین را هم از ایشان که به هرحال شهروند ایرانند بگیرد؟ به نظر من افرادی مثل شما از هر فرقه انحرافی برای وحدت ملی خطرناک ترند. خدا همه ما را هدایت کند
چرا از طريق راديو تلويزيون اطلاع رساني نميكنيد كه فردا مثل فلسطينيها ما رو بيرون نكنن
این دیگه چه جورخبریه
ازشما خواهشمندم مستندات خود در اين رابطه را اعلام فرمائيد.
اكثر آن مال بي تعهدي مسئولين و دستگاه هاي زيرمجمعه آنها نسبت به مردم است همه بريدند.
بی خیال!! خوب کین اینا؟؟؟
یک درصد فکر کنید یه گروهی بتونه توی ایران از این غلطا بکنه، جمهوری اسلامی نابودش نکنه، مردم پدرشو در میارن
موضوع گفته شده موضوع منفی نبود بنابراین بینده تمام کسایی رو که در بالا اعتراض بی معنی کردند نادان یا جزء خود گروهها می دونم

اگه هم مشکل شما نام گروه هاست - بفرمایید

فرقه گنابادی
بهائیت
کیهان (حلقه)
مسیحیت و زرتشت (دروغین )
علی الهی ( مرشد - خانقاه)
و هر گروهی که ه هر دلیلی واسخه خودش راهی الا راه مستقیم رو داره میره
امید است که مسوولان از این به بعد فقط به بهائیت و شیطان پرستی و ... نپردازند بلکه توجه بیشتری به گرگهای در لباس میش (همانندعرفان کیهانی, طاهری )، داشته باشند زیرا مردم تکلیف خود را با گرگ و شیطان میدانند اما تشخیص گرگ میش مانند از میش واقعی برای عوام و ساده لوحان خیلی دشوار است و این وظیفه مسوولان است که دست اینها را از جامعه اسلامی کوتاه کنند.
باید منتظر ظهور صدها طاهری دیگر در سالهای آینده باشیم زیرا این الگویی برای دیگران میشود که مگر با طاهری چه کار کردند ماهم میریم چرت و پرت میگیم و پول جمع میکنیم و بهمون هم میگن استاد و دکتر و ...، آخرش هم مثل طاهری-۳ ماه میریم زندان و بر میگردیم تا آخر عمر با پولها خوش میگذرونیم دیگه!!! کی به کیه؟! و مملکت امام زمان میشود حیات خلوت شیاطین. یعنی ما از ژاپن و آمریکا هم کمتریم در این کشورها نیز با اینگونه فرقه ها که رشد فزاینده بکنند و به صورت هرمی زیاد شوند به شدت برخورد میشود اما در ایران؟؟؟ جریان آساهارا را در ژاپن میدانید؟ (همان که پس از بزرگ شدن و مخالفت دولت ژاپن اقدام به بمب گذاری و ترور و .. کرد)، طاهری دقیقا همانند آساهارای ژاپن است و اگر آزاد شود فورا به خارج فرار کرده و به مراتب از ان خطرناک تر خواهد شد.
من خانومی ۴۵ ساله هستم که ۱۳ سال قبل خودم کمر دارد شدید داشتم و بنا به اصرار دوستم که خودش شاگرد طاهری بود به فرادرمانی تو صل جستم و طاهری که مریدانش کنارش بودند و چه استاد استادی هم میکردند به بهانه اسکن کمرم با دستش پشت من را لمس میکرد! و من که این آدم را به مانند دکتر میدانستم در ان لحظه هیچ احساسی نداشتم اما حالا و از وقتی که در اخبار شنیدم که این شیاد بوده و کلاه بردار، و چه کارها کرده خیلی ناراحت شدم که این آدم نامحرم این کارها رو کرده تا حدی که از خودم هم بدم میامد و امیدوارم به سزای عملش برسد.تازه خیلی هم اصرار میکرد که در کلاسها شرکت کن! که من از همین که برای آموزش عرفان پول گرفته شود و به هر کسی عرفان بیاموزند به مساله شک داشتم که این یک کلاه برداری میباشد.
اول جلوي اون كساني رو بگيريدكه با رانت خواري ونفوذ سياسي صاحب ثروت ميشن وظاهرا" كارشون شرعي هم است ؛ بعد سراغ ساير فرقه ها بريد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر