بازدید 27117
راهی به ناکجا آباد؛

فرار از کشور و ازدواج فرقه‌ای؛ عاقبت دو شاخه از مدعیان دروغین!

این فرد که در سالیان متمادی، افزون بر سوءاستفاده از احساسات پاک مردم، توانسته بود با سرکیسه کردن مردم، جایگاهی برای خود دست و پا کند، پس از اعلام این حکم، فرار را بر قرار ترجیح داد / فرقه دیگر نیز در ترفندی جدید، با گشایش یک صفحه فیس بوک به تبلیغ ازدواج درون فرقه‌ای برای انسجام بیشتر پرداخته‌اند!
کد خبر: ۱۹۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲ 11 October 2011
سرویس اجتماعی ـ یکی از مدعیان انرژی‌درمانی که به یازده سال زندان محکوم شده، پس از اعلام حکم دادگاه بدوی، به صورت شگفت‌آوری از کشور متواری شده است.

به گزارش «تابناک»، این فرد که در سالیان متمادی، افزون بر سوءاستفاده از احساسات پاک مردم، توانسته بود با سرکیسه کردن آنان، جایگاهی برای خود دست و پا کند، پس از اعلام این حکم، فرار را بر قرار ترجیح داد.

گفتنی است، وی همواره در برنامه‌های خود و در پاسخ به این که چرا متخصصین و اهل فن در علوم پزشکی، کار شما را غیر اصولی می‌دانند، جامعه پزشکی را زیر سؤال می‌برد و با طرح این مسأله که «چون من دارم نان آنها را آجر می‌کنم، آنها علیه من صحبت می‌کنند»، مردم را فریب می‌داد.

از سوی دیگر، عناصر سرخورده یکی دیگر از گروه‌‌های مدعی فرادرمانی به نام فرقه کیهانی ـ که با اعترافات رییس این فرقه، عملا به پایان خط رسیده‌اند ـ در ترفندی جدید با گشایش یک صفحه فیس بوک به تبلیغ ازدواج درون فرقه ای برای انسجام بیشتر پرداخته‌اند!

شواهد نشان می‌دهد، این کار بیش از آنکه با نیت خیر باشد، برای جلب و حفظ عناصر این فرقه در این گروه با سوءاستفاده از جاذبیت مسائل جنسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
به صورت عجیبی یعنی ورد خونده رفته اونور آب؟
قوه محترم قضاییه بگوید چطور این فرد فراری شده و چگونه؟
بدون اعتراف متواری شده عجیبه!؟
سلام
مسولان خسته نباشند چطور کسی که محکوم میشه فرار میکنه چقدر بی در پیکر شده مملکت
چه جوری فرار کرده یعنی مملکت این قدر بی در و پیکرررررر......
یعنی چی به صورت عجیبی!! متواری شد؟ متواری شدن از کشور که صورت عجیب ندارد. یا قانونی از کشور خارج شده است که عجیب نیست و یا از مرز گریخته است که این هم عجیب نیست!!
(( دعاكنيد كه خداوند شهادت را نصيب شما كند در غير اينصورت زماني فرامي رسد كه جنگ تمام ميشود و رزمندگان امروز سه دسته ميشوند :
دسته اي به مخالفت با گذشته خود بر مي خيزند و ازگذشته خود پشيمان مي شوند .
دسته اي راه بي تفاوتي را برمي گزينند ودر زندگي مادي غرق مي شوند و همه چيز را فراموش مي كنند
دسته سوم به گذشته خود وفادار مي مانند و احساس مسئوليت مي كنند كه از شدت مصائب و غصه ها دق خواهند كرد پس از خدا بخواهيد كه با وصال شهادت از عواقب زندگي پس از جنگ درامان باشيد چون عاقبت دو دسته اول ختم به خير نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن بسيار سخت و دشوار خواهد بود ))
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی