بازدید 4745
جانواریو:

از شدت ناراحتی اشکم در آمد

هنوز که تصمیمی گرفته نشده است اما من باور دارم که نتیجه همین ۱-۰ به سود ما خواهد ماند اما در صورت ۳-۰ شدن نتیجه ما باید تلاش خود را در بازی برگشت دو چندان کنیم
کد خبر: ۱۹۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۰ 19 September 2011
 هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: از بابت نتیجه خوشحالم؛ مصدومیتم جدی نیست و به بازی با السد می‌رسم.

به گزارش گل  فابیو جانواریو در گفتگو با ایمنا پیرامون بازی با داماش گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما توانستیم ۳ امتیاز خوب را نصیب خود کنیم و از بابت این نتیجه بسیار خوشحالم؛ وقتی من مصدوم شدم بسیار ناراحت شدم چون فکر کردم مصدومیت طولانی مدت دیگری در راه است اما خوشبختانه این مصدومیت جدی نیست. اینقدر ناراحت شدم که از شدت ناراحتی اشکم درآمد.
وی در مورد مصدومیتش ادامه داد: دو هفته پیش من از ناحیه کشاله ران احساس درد کردم و در آخر باعث شد چند بازی را از دست بدهم اما مصدومیتم برطرف شد و توانستم به بازی‌ها برگردم؛ در این بازی هم در هنگام مصدومیتم در ابتدا احساس کردم مصدومیت جدی است اما خوشبختانه اینگونه نیست.

وی در مورد مدت مصدومیتش و اینکه به بازی برگشت با تیم السد می‌رسد یا خیر نیز گفت: احتمالا یک هفته تا ۱۰ روز این مصدومیت ادامه دارد اما به بازی بعدی در قطر برابر السد می‌رسم و مشکلی نیست. 
او همچنین در پایان در مورد اتفاقات بازی با السد و احتمال ۳-۰ شدن بازی گفت: هنوز که تصمیمی گرفته نشده است اما من باور دارم که نتیجه همین ۱-۰ به سود ما خواهد ماند اما در صورت ۳-۰ شدن نتیجه ما باید تلاش خود را در بازی برگشت دو چندان کنیم و بیشتر از ۳ گل بزنیم چون چیزی برای از دست دادن نداریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر