بازدید 12845

ریزش در نزدیکی تونل مترو قیطریه

کد خبر: ۱۹۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹ 19 September 2011
حادثه ریزش در نزدیکی تونل مترو قیطریه 2 مصدوم به جا گذاشت و در حالی که شرکت متروی تهران ریزش تونل مترو را تکذیب می‌ کند، اورژانس تهران از محل ریزش مترو اظهار بی‌ اطلاعی می‌ کند و معتقد است مأموران سازمان آتش نشانی مصدومان را از تونل بالا آورده و به اورژانس تحویل داده‌اند.

رضا معتمدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه تونل نزدیک قیطریه اظهار داشت: این حادثه ساعت 16:12 دیروز اتفاق افتاده است.
 
وی در مصاحبه نخست با خبرنگار فارس گفت که محل حادثه تونلی بود که کابل متروی تهران را منتقل می‌کرد و تونل اصلی مترو نبود اما بعد از اینکه خبرنگار فارس برای تأیید مجدد خبر با وی تماس گرفت گفت: به طور قطعی نمی‌توانیم اعلام کنیم که ریزش مربوط به تونل‌های شرکت مترو بوده یا نه و تأیید را رد آن را از آتش نشانی بپرسید.

معتمدی با بیان اینکه حاصل این اتفاق دو مصدوم بود گفت: یکی از آنها مأمور آتش‌نشانی بود که در پایش صدمه‌ای وارد شد و به بیمارستان کسری انتقال یافت و دیگری یک کارگر افغانی بود که دچار تروما شد و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

رضا دهقانپور، رئیس اورژانس تهران نیز به خبرنگار فارس گفت: وظیفه اورژانس فقط نجات و انتقال مصدومان حادثه است که این کار را انجام داده است و با توجه به اینکه مصدومان این حادثه را مأموران آتش نشانی از تونل خارج کرده و به مأموران اورژانس تحویل داده‌اند خود مأموران اورژانس باید جواب دهند که محل حادثه تونل مترو بوده یا تونل جای دیگری بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر