بازدید 5418
فتح‌الله‌زاده: افراد مزدبگیر گفتند در کار فنی دخالت می کنم

حال كاشاني خوب نيست !

سرپرست باشگاه استقلال گفت: عقیده دارم که یک مسئول بعد از باخت باید صحبت کند.
کد خبر: ۱۹۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴ 19 September 2011
فارس، علی فتح الله زاده پس از مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران  عنوان کرد: لازم بود مجمع عمومی فدراسیون برگزار شود تا گزارشی به همه اعضای مجمع داده شود.

وی درباره پیروزی در دربی عنوان کرد: با اقتدار توانستیم پیروز شویم و اکنون اعتمادها به استقلال بالا رفته است. روز خوبی داشتیم اما نباید مغرور شویم. پرسپولیس هم تلاش خود را کرد.

فتح الله زاده تاکید کرد: این شکست چیزی از بزرگی پرسپولیس کم نمی‌کند. این تیم آنقدر هوادار دارد که من به آن افتخار می‌کنم. اگر حمایت شود به روزهای اوجش بازمی‌گردد. این شکست یک اتفاق بود.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر به پرسپولیس افتخار می‌کنید چرا قبل از دربی برای آنها کری خواندید ‌گفت: ‌این حرف‌ها جنبه شوخی داشت و می‌خواستم دربی جنجالی و هیجانی شود. پرسپولیس رقیب بزرگ ماست که اگر آنها نباشند ما هم بزرگ نمی‌شویم. ما با هم دوست هستیم و باید یاد بگیریم که پهلوانی را به قهرمانی ترجیح دهیم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که حبیب کاشانی کجاست گفت: او قبل از دربی مشکل کمر درد داشت و دیسک کمر او عود کرده بود.

وی در جواب به این پرسش که آیا او هم اگر جای کاشانی بود سکوت می‌کرد‌ گفت: شیوه‌ها با هم فرق می‌کند. یک مسئول بعد از باخت باید صحبت کند. من بعد از شکست مقابل تراکتورسازی صحبت کردم. کاشانی هم نمی‌خواهد سکوت کند و حالش خوب نیست.

فتح الله زاده در مورد هدیه‌ای که به مظلومی در روز تولدش داد گفت: همه چیز که نباید رسمی باشد. گاهی هم باید شوخی و فضای شاد ایجاد کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه اگر با معرفی اعضای هیئت مدیره در فهرست مدیران جدید این تیم نباشد چه نظری دارد گفت: اگر هم انتخاب نشوم اشکالی ندارد.

فتح الله زاده در ادامه گفت: برای اینکه قدرت تیم زیاد شود یک مهاجم و مدافع خوب باید اضافه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال قهرمان می‌شود اظهار داشت: به استقلال فشار می‌آوردند و می‌گویند این تیم کهکشانی است. مگر کریمی و بادامکی ستاره نیستند؟ ما فقط "یک ذره" بهتریم. در استقلال همه همدل و متحد هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او در مسائل فنی دخالت می‌کند، گفت: این مسئله یک جریان از پیش تعیین شده بود. آدم‌های مزد بگیر این کار را کردند و برای خود تحلیل نوشتند. ما از آنها شکایت می‌کنیم و نشان می‌دهیم چه کسانی می‌خواستند به تیم ضربه بزنند.

وی ادامه داد: من اگر به رختکن رفتم می‌خواستم بچه‌ها را سورپرایز کنم. از نظر فوتبالی از خیلی‌ها بیشتر می‌فهم. اگر من فوتبالی حرف نزنم چه کسی بگوید. این جریان به خیر گذشت و آنهایی که نیت بدی داشتند نتوانستند سوء استفاده کنند. من حتی ارنج مظلومی را نمی‌دانم.

فتح الله زاده تاکید کرد: چرا وقتی که در بازی با فولاد یک - یک بودیم و من داخل رختکن رفتم و بازی را بردیم کسی چیزی نگفت. من خیلی فوتبال را می‌فهمم ولی در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر این طور است چرا در ابتدای فصل مدافع نگرفتید، گفت: من سعی می‌کنم آنچه که مربی‌ام می‌خواهد فراهم کنم ولی باز هم می‌گویم برای تقویت تیم باید یک مدافع و فوروارد خارجی جذب کنیم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که پیش بینی می‌کرد دربی را ببرند، گفت: من گفته بودم با اختلاف 2 گل پرسپولیس را می‌بریم. اگر وضعیت پرسپولیس در دور برگشت به همین شکل باشد باز هم آنها را می‌بریم. قبل از دربی به منصور پورحیدری و مظلومی گفته بودم به لحاظ روحی باید تیم راتقویت کنیم. دوست دارم استقلال امسال اقتدار خود را نشان دهد. گفته بودم اگر برای قهرمانی در آسیا 3 سال فرصت داشته باشم با صبوری و برنامه ریزی می‌توانیم سومین ستاره را هم به پیراهن استقلال اضافه کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر در لیست هیئت مدیره نام زریبافان و واعظ آشتیانی باشد کار می‌کند یا خیر عنوان کرد: من با زریبافان رفیق‌ام و او در مجلس ختم مادرم شرکت کرد. با واعظ آشتیانی هم شاید مشکل داشته باشم اما یک امر سلیقه‌ای است ولی "رفاقتی" با وی مشکلی ندارم.

وی در مورد حسن روشن و اظهارات او در مورد آکادمی باشگاه استقلال گفت: من این قضیه را فراموش کردم. از شنیدن این مسائل زجر می‌کشم. این حرف‌ها تکرار مکررات است.

فتح الله زاده در مورد اینکه به حسن روشن پست داده تا جلوی انتقادات او گرفته شود، گفت: به این دلیل به او پست ندادم. اصلا اگر من دکترا داشته باشم چه ربطی به کارم دارد؟ من در کارم موفق هستم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل