بازدید 13856

برق اتمی بوشهر به شبکه سراسری متصل شد

نیروگاه اتمی بوشهر ساعت 23:29 دقیقه شنبه دوازدهم شهریور ماه سال جاری به صورت مقدماتی با قدرت نزدیک 60 مگاوات به شبکه سراسری متصل شد / آزمایش‌های لازم برای حصول اطمینان از هماهنگی این پروژه با شبکه سراسری در روزهای آینده ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۸۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹ 04 September 2011
نیروگاه اتمی بوشهر شنبه دوازدهم شهریور با به صورت مقدماتی با قدرت نزدیک 60 مگاوات به شبکه سراسری متصل شد و مراسم بهره‌برداری مقدماتی نیروگاه بوشهر 21 شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش«تابناک»، روابط عمومی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: نیروگاه اتمی بوشهر ساعت 23:29 دقیقه شنبه دوازدهم شهریور ماه سال جاری به صورت مقدماتی با قدرت نزدیک 60 مگاوات به شبکه سراسری متصل شد.

بنا بر این گزارش، این رویداد با هماهنگی مدیریت شبکه برق کشور و به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌برداری مقدماتی از نخستین نیروگاه اتمی برق خاورمیانه کلید خورد.

آزمایش‌های لازم برای حصول اطمینان از هماهنگی این پروژه با شبکه سراسری در روزهای آینده ادامه می‌یابد.

به گفته مقامات هسته‌ای کشورمان، مراسم بهره‌برداری مقدماتی نیروگاه اتمی بوشهر در تاریخ 21 شهریور 90 در محل این نیروگاه برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۰
تبریک ، تبریک ، تبریک . خدا را صد هزار مرتبه شکر . این آغاز پیروزی پر شکوه و دو دهه ای کشورمان بر شیطان بزرگ در این زمینه مهم است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
آقایونی که منفی میدید هیچ فهمیدین که اصلا داستان چیه یا خدایی نکرده خودتونو....
عالیه!!!!! خلاصه مردم جنوب به کمی آسایش دست پیدا می کنند. امیدوارم خبر دروغ نباشه.
پاسخ ها
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
جالبه !! یه سریا اومدن و منفی دادن به این کامنت ؛ ناراحتن ک یه سری مردم جنوب از بی برقی در میان ؟ خلاف دموکراسی اوناست ؟
خدا قوت
این موفقیت بزرگ را به همه ی هم میهنان عزیز تبریک می گویم. امید آنکه در هرچه پیشرفته تر شدن کشور عزیزمان ایران تلاش کنیم.
فکر میکنم اشتباه تیتر زدید! بنا به سنتشما که در خبر مختلف از جمله حادثه هواپیمایماهان در راه مشهد منعکس کردید؛ باید مینوشتید "برق اتمی بوشهر با حضور جناب محسن رضایی به شبکه سراسری متصل شد!!!" و اگه تشریف نداشتند هم می نوشتید" برق اتمی بوشهر بدون محسن رضائی به شبکه سراسری متصل شد!
پس قیمت برق ارزان می شود
تا كور شود هرانكه نتواند ديد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
اعضای سایت صهیونیستی خرترین لطفا با توان بالا منفی بدید با تشکر
ما اين افتخار بزرگ را به ملت ايران و همچنين به مردم بوشهر تبريك مي گوييم. اميدواريم شاهد افتتاح همه فازهاي نيروگاه باشيم تا توليد برق آن به حد اكثر ظرفيت خود برسد.
همه ميدانند كه ملت ايران و مردم بوشهر و خصوصا دليرمرداني همچون ريسعلي دلواريها( و همه سرداران و دلاوران در تمام ايران) تلاش هاي زيادي به خرج دادند تا يك روز ايران ما آن ايراني شود كه در خور شان و منزلت ايران است.به بار نشيند استعداد و توانمدي ايراني. واين يكي از اين گامهاست. به اميد افق هاي روشن تر
لطفا اخلاق روشنایی و بینایی را رعایت فرمایید !5 روز از عید فطر گذشته خوی رمضانی داشته باشید؟
با امید استمرار و استقلال در فن آوری اتمی ، و تبریک به مهندسان و متخصصان وطنی.
نیروگاه اتمی بوشهر برای تولید سالانه حدود هزار مگاوات برق احداث شده است که که در یک دوره ی چند ماهه از 60 مگا وات به توان نامی خود می رسد.
ایران ظرفیت تولید سالانه 54 مگا وات انرژی الکتریکی را داراست که با بهره برداری از این نیروگاه هسته ای حدود 2% به آن افزوده خواهد شد.
نکنه خواب میبینیم
خدا را شکر همه دست اندر کاران خسته نباشند.
خدایا شکرت
تا كور شود هرانكه نتواند ديد
خیلیا تو داخل بیشتر از خارجیا ناراحت میشن
ایشا چشم همشون درآد
شما هم برید سایت خبری تحلیلی بسازید تو خبرهاتون هم به اسمتون اشاره کنید
بازم خدا را شکر که نمردیم و دیدیدم.
با نظرم ظرفیت نیروگاه 1000مگاوات یا بیشتر باید باشد نه 60 مگاوات........................
تا حالا40صهيونيست به نظراولي منفي داده اندمنتظرنتانياهودوستان بعدي هستيم.
در برابر 3643 مگاوات تولید فعلی یعنی تقریبا 2درصد . خوب ظرفیت نهاییش چقدره؟
به به مبارک باشه انشالله بالاخره این طلسم افسانه ای شکست! من که دیگه ناامید شده بودم میگفتم عمر من کفاف نمیده بهره برداریشو ببینم!!
هی گفتم نور لامپامون زیاد شده !!!!
دیگه , . . . من یک ایرانی در خارج کشور لحظه شماری می کردم برای افتتاح این پروژه عظیم ملی.روسها همیشه بی وفا بوده و هستند.باور کنید ,هنوز بینندگان تابناک این تیتر شما را ندیدند و الا 1000 بد و بیراه نثار روسها می کردند.اگر چه مسوولان نیروگاه بوشهر از بد قولی روسها و بدقولی خودشان به مردم شرمنده شدند,ولی این آغاز کار آزمایشی که بدون روسها نیز انجام شد , یک نه بزرگ به روسهاست و یک جواب لن ترانی به آنانی که نمی خواهند بفهمند حرف حساب رو. ما ایرانی ها اگر بخواهیم می توانیم.یا علی
خدایا شکرت. الله اکبر.
خدایا خودت گفتی: لان شکرتم لازیدنکم. یعنی اگر شکر کنید حتما حتما حتما بر شما می افزایم.
خدایا به حق این آیه و به حق آن سینه ای که وسعت دریافت این کتاب را داشت که همان محمد (ص) است، نعمات خود را بر این کشور زیادتر بفرما. به حق محمد و آل طاهرش.
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

با اینکه روسها آخر نامرد هستند ولی باز فرخنده باد. به هر حال یک تجربه است. تجربه گاهی گران تمام میشه.
الهي براميدتو
احسنت مبارک است
قابل توجه کاربرانی که فکر می کنند برق تولید شده این نیروگاه فقط نیازهای مردم جنوب کشور را تأمین می کند!
برق تولیدی تمامی نیروگاه ها اعم از حرارتی، سدّها و نیروگاه اتمی تازه به شبکه متصّل شده بوشهر پس از گذر از سوئیچ خانه و هم فاز شدن در پست ها وارد شبکه رینگ 400 کیلو ولت شده و در آن واحد به تمامی نقاط کشور می رسد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی