بازدید 10731
۴
با پذیرش 85 هزار نفر؛

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 90 اعلام شد

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای مشاهده نتایج به سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org مراجعه کنند و با ورود اطلاعات شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا مشخصات شناسنامه ای از نتیجه آزمون مطلع شوند.
کد خبر: ۱۸۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹ 30 August 2011
نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 90 اعلام شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

به گزارش مهر، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای مشاهده نتایج به سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org مراجعه کنند و با ورود اطلاعات شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا مشخصات شناسنامه ای از نتیجه آزمون مطلع شوند.

ابراهیم خدایی - قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد یادآور شده بود: ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش یافته است و 75 هزار نفر بر اساس ظرفیت دانشگاهها پذیرفته می شوند و همچنین با احتساب پذیرش استعدادهای درخشان با آزمون و بدون آزمون، 85 هزار نفر در این مقطع پذیرفته می شوند.

به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
الان ساعت 14:23 دقیقه 8 شهریور. پس کو نتایج؟! سایت سنجش چیزی رو درج نکرده!!! بی نظمی از سازمان سنجش بعید نیست ولی بی دقتی از شما بعیده...
بابا الان ساعت دو و نیمه اعلام نشده
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی