بازدید 2679

افزایش رضايتمندي از پليس راهور

کد خبر: ۱۸۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۹ 26 August 2011
رئيس پليس راهور تهران بزرگ از افزايش رضايتمندي مردم از پليس راهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سردار حسين رحيمي در نخستين جلسه شوراي راهبردي پليس راهنمايي، رانندگي تهران بزرگ افزود: براساس آمار به دست آمده از سامانه 197 در 5 ماه  اول سال 90 و مقايسه آن با همين بازه زماني در سال 89 نشان از افزايش رضياتمندي مردم نسبت به راهنمايي و رانندگي است، به نحوي كه 44 درصد انتقادها از سازمان كاهش 46 درصد تقدير و 45 درصد رضايتمندي از كارمندان افزايش يافته است.

وي ادامه داد: اصلاح رفتار سازماني در ساختار ناجا آغاز شده و پليس راهنمايي و رانندگي در همين راستا به دنبال ارائه خدمات مناسب و شايسته حركت كرده است.
سردار رحيمي بيان داشت: بر طبق گفته امام خميني(ره) مردم ولي نعمتانمان هستند. پس بايد در ساختار راهنمايي و رانندگي نگاه ارباب و رعيتي به نگاه ولي نعمتي تغيير يابد. اين مهم محقق نخواهد شد مگر اينكه بدانيم حفظ كرامت و ادب در برخورد با مردم يكي از وظايف اصلي پليس راهور است.

وي با اشاره به اينكه برگزاري جلسه شوراي راهبردي نشانگر حساس‌بودن سازمان به مقوله اصلاح ساختار رفتاري در سازمان است ابراز داشت: رفتارهاي پليس نسبت به سالهاي قبل متفاوت شده و اين باعث افزايش وجه مردمي پلسي شده است. ما از تمام امكانات بهره برده‌ايم تا برخوردهايمان با مردم كاهش يابد. لذا استفاده از تكنولوژي‌هاي روز را در دستور كار قرار داده‌ايم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست