بازدید 7088

نجات کشتی فله بر توسط نیروی دریایی ارتش

دریاداردوم موسوی، معاون عملیات نیروی دریایی در سخنانی گفت: با هوشیاری پانزدهمین ناو گروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به آبهای آزاد و خلیج عدن و تیم های عملیات ویژه این نیرو پس از درگیری های شدید با دزدان دریایی، کشتی ایرانی ساعی نجات یافت.
کد خبر: ۱۸۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲ 20 August 2011
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات کشتی فله بر ایرانی ساعی ازجانب دریادلان ارتش از چنگ دزدان دریایی خبرداد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، دریاداردوم موسوی، معاون عملیات نیروی دریایی در سخنانی گفت: با هوشیاری پانزدهمین ناو گروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به آبهای آزاد و خلیج عدن و تیم های عملیات ویژه این نیرو پس از درگیری های شدید با دزدان دریایی، کشتی ایرانی ساعی نجات یافت.

وی با بیان اینکه این رویارویی ها در محدوده دریای عربی، خلیج عدن و تنگه باب المندب رخ داده است، خاطر نشان کرد: دزدان دریایی طی سه مرحله درگیری به ترتیب با چهار فروند قایق و 20 سرنشین، هشت فروند قایق و 40 سرنشین و 2 فروند قایق و 12 نفر سرنشین این کشتی ایرانی را مورد تهاجم خود قرار دادند که پس از شکست در تمامی این مراحل مجبور به فرار و ترک منطقه شدند.

دریاداردوم موسوی در پایان تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش از سال 87 تاکنون توانسته است با اعزام پانزده ناوگروه به آبهای آزاد خلیج عدن و دریای سرخ بیش از هزار و سی فروند کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت کرده و امسال این بیست و یکمین درگیری دریادلان ارتش با پدیده شوم تروریسم دریایی است که در تمامی این موارد دزدان دریایی با ناکامی مواجه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار