بازدید 25283

توصیه علی مطهری به حداد عادل

نباید به گونه​ای سخن بگوییم که چنین برداشت شود که رهبر گرانقدر انقلاب فقط رهبر اصولگرایان هستند. به علاوه وقتی ایشان یک فهرست انتخاباتی را منسوب به رهبری می​کنند، از همان ابتدا رهبر را در یک طرف رقابت قرار داده​اند.
کد خبر: ۱۸۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳ 15 August 2011
اظهارات رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین با واکنش فرزند شهید مطهری مواجه شد.

علی مطهری در گفت​وگو با خبرآنلاین، در واکنش به اظهارات اخیر غلامعلی حدادعادل که گفته بود رهبر معظم انقلاب توصیه کرده​اند که اصولگرایان یک فهرست انتخاباتی بدهند، گفت: فرضا ایشان به طور خصوصی چنین سخنی گفته باشند، اما اعلام عمومی آن کار شایسته​ای نیست. شاید مقام معظم رهبری، به اصلاح طلبان نیز چنین توصیه​ای کرده باشند.

وی افزود: نباید به گونه​ای سخن بگوییم که چنین برداشت شود که رهبر گرانقدر انقلاب فقط رهبر اصولگرایان هستند. به علاوه وقتی ایشان یک فهرست انتخاباتی را منسوب به رهبری می​کنند، از همان ابتدا رهبر را در یک طرف رقابت قرار داده​اند.

به گفته وی، به این ترتیب عده​ای تلاش می​کنند که این فهرست حتما رای بیاورد و برخی معاندین هم تلاش می​کنند که آن فهرست رای نیاورد و فضا دو قطبی می​شود. این آغاز ماجراست.

نماینده تهران با بیان اینکه صحبت​های حدادعادل، خودش را نقض می​کند، ادامه داد: یعنی چون یک فهرست دادن اصولگرایان، موجب می​شود که پای رهبری به میان بیاید و مخاطراتی در پی داشته باشد، پس حتما باید دو یا سه فهرست داده شود تا فهرستی به نام فهرست رهبری در کار نباشد و ان مشکل از بین برود.

مطهری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری، رهبر همه آحاد جامعه هستند و نسبت ایشان به اصولگرایان و اصلاح طلبان یکسان است، گفت: از آقای دکتر حداد که فرد حکیمی هستند چنین نقل قولی انتظار نمی​رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل