بازدید 3203
در مخالفت با وزير پیشنهادی ورزش و حوانان

فدايي: آيا عباسي تا به حال ‌ورزش كرده؟

کد خبر: ۱۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵ 03 August 2011
نماينده مردم سنقر خطاب به عباسي اظهار داشت: آيا تاكنون شما در طول زندگيتان ورزش كرده‌ايد و اگر ورزش كرده‌ايد، در چه رشته‌اي بوده است.

به گزارش فارس، صمد فدايي نماينده مردم سنقر در مجلس شوراي اسلامي در مخالفت با وزير پيشنهادي دولت براي وزارتخانه ورزش و امور جوانان، اظهار داشت:‌ آقاي عباسي در زمان تصدي وزارت تعاون با تعداد معدودي از تعاوني‌ها و اتحاديه‌ها كار مي‌كرد ولي نتوانست مديريتي بر اين تعاوني‌ها داشته باشد و مشكلات آنها را حل كند.

وي افزود: اختلاف در زمان عباسي شديداً مشهود بود و هيچ‌كدام از قوانين مصوب مجلس و دولت در بخش تعاون عمل نشد كه از جمله آن اصل 44 و قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه بود.

فدايي ادامه داد: با وجودي كه نظر رهبر معظم انقلاب بر تقويت تعاوني‌ها و اجراي اصل 44 و توسعه بخش خصوصي بود ولي اقدام مثبتي در اين زمينه‌ها انجام نشد و حالا هم نمي‌دانم چگونه قرار است آقاي عباسي در تشكيلاتي كه در زمينه آن نه تخصص دارد و نه رشته تحصيلي وي است، مسئوليت قبول كند.

اين نماينده مجلس گفت: موضوع ورزش و جوانان كه از حساس‌ترين مسائل كشور است و دنياي ورزش هم دنياي پيچيده‌اي است كه داراي رشته‌هاي متنوعي است و طيف سني بسيار وسيعي را هم در بر مي‌گيرد.

وي خطاب به عباسي گفت: فردا كه شما وزارتخانه ورزش و جوانان را تحويل گرفتيد، چطور مي‌خواهيد مسائل و مشكلات اين بخش را حل كنيد و چه برنامه‌اي براي ورزش محلات و روستايي و ورزش قهرماني و بين‌المللي داريد.

فدايي اين سؤال را مطرح كرد كه جايگاه عدالت اجتماعي در توزيع امكانات و اعتبارات براي تيم‌هاي شهرستاني چگونه خواهد بود؟ و ادامه داد: امروز برخي تيم‌ها جهت تأمين منابع براي برگزاري اردوي چند روزه با مشكلاتي مواجه هستند.

نماينده مردم سنقر خطاب به عباسي گفت: آيا در جامعه ورزشي افراد صالح‌تر و متخصص‌تر از خود را نمي‌شناختيد كه اين پست را پذيرفتيد و بنده نمي‌دانم كه ورزش با تعاون چه سنخيتي دارد.

وي خطاب به عباسي اظهار داشت: آيا تاكنون شما در طول زندگيتان ورزش كرده‌ايد و اگر ورزش كرده‌ايد، در چه رشته‌اي بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر