بازدید 2100
در مخالفت با وزير پيشنهادي نفت

اولياء: شايستگي‌ها قاسمي بر كسي پوشيده نيست

کد خبر: ۱۸۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳ 03 August 2011
نماينده مردم يزد با بيان اينكه مجلس تصميمش را در مورد آقاي قاسمي گرفته است، افزود: شايستگي‌ها و ارزش‌هاي آقاي قاسمي بر كسي پوشيده نيست.

به گزارش فارس، علي‌اكبر اولياء نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي امروز چهارشنبه در مخالفت با وزير پيشنهادي براي وزارت نفت در صحن علني مجلس اظهار داشت: به هيچ وجه خردمندانه نيست با فضاي كنوني مجلس و بعد از سخنان رئيس مجلس بنده در مخالفت با آقاي قاسمي سخن بگويم.

وي با بيان اينكه نبايد به بحث‌ها به صورت صفر و صدي نگاه كرد، افزود: بايد اجازه داد كه تمام افراد نظرشان را بيان كنند كه در اين صورت مشكلي هم پيش نخواهد آمد.

نماينده مردم يزد ادامه داد: از صبح تعداد زيادي از همكاران از بنده خواسته‌اند كه در مخالفت با آقاي قاسمي صحبت نكنم ولي به لحاظ شأن و جايگاه مجلس و نيز به جهت رويه بنده احساس تكليف كردم كه حداقل مطالبي كه به ذهنم مي‌رسد را بيان كنم.

اوليا گفت: آقاي قاسمي ششمين نفري هستند كه در وزارت نفت قرار است مسئوليت به عهده بگيرند؛ اين بي‌ثباتي در عرصه مديريت قطعا به كشور آسيب مي‌زند، البته شايستگي‌ها و ارزش‌هاي آقاي قاسمي بر كسي پوشيده نيست.

وي خاطرنشان كرد: ميركاظمي چهار سال وزير بازرگاني و دو سال هم وزير نفت بود ولي نفهميديم كه چرا از صحنه كنار رفت و با هر شخص جديدي كه روي كار مي‌آيد هم تيم جديدي روي كار مي‌آيد كه اين مسئله مشكلاتي را به وجود خواهد آورد.

نماينده مردم يزد با بيان اينكه مجلس تصميمش را در مورد آقاي قاسمي گرفته است، افزود: مي‌خواهم كه همه به قانون اساسي پايبند باشند و منافع كشور را در نظر بگيرند.

اوليا در پايان از همكاران خود خواست كه اجازه دهند مجلس محل بحث و گفت‌وگو باشد و همواره شأن مجلس حفظ شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل