بازدید 3091
نماینده خوی:

شیخ​الاسلامی باید به عنوان وزیر راه معرفی می​شد نه وزیر کار!

کد خبر: ۱۸۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰ 03 August 2011
یک عضو فراکسیون اصولگرایان گفت که شیخ​الاسلامی نه تنها در دوره وزارتش بلکه حالا که به عنوان وزیر سه وزارتخانه ادغام شده هم معرفی شده، برنامه​ای برای جبران مشکل بیکاری نداشته و ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، موید حسینی صدر نماینده خوی در مخالفت با معرفی عبدالرضا شیخ​الاسلامی برای تصدی وزارت کار، رفاه و تعاون، گفت: اگرچه مشکل بیکاری ریشه​هایی در گذشته و تاثیر پذیری از فضای بین​الملل دارد اما نباید سوء مدیریت وزیر را هم نادیده گرفت.

وی خطاب به شیخ​الاسلام پرسید: تا کنون برای اجرای قانون منع دو شغلگی چه کردید؟ چرا به جای استخدام جوانان تحصیل​کرده باز از بازنشستگان در تصدی امور استفاده می​کنید؟ چرا کارفرما نگران استخدام کارگر است؟ شرایط مساوی برای اشتغال در سراسر کشور ایجاد کرده​اید؟

وی با اشاره به تحصیلات راه و ترابری و عمران شیخ​الاسلامی ادامه داد: کاش ایشان به عنوان وزیر راه معرفی می​شد. چه ربطی بین تخصص شما به کار و تعاون وجود دارد؟

حسینی صدر از عدم پاسخگویی وزیر کار به مکاتبات نمایندگان اشاره کرد و گفت: اگرچه نمایندگان مسئول کاریابی مردم نیستند اما بارها از شما خواسته​ایم که برخی بیکاران را به اداره کاریابی استان​ها معرفی کنید اما چنین نکرده​اید.

نماینده خوی در انتقاد از بخشی از برنامه​های وزیر پیشنهادی کار و تعاون، اظهار داشت: ملت ایران کارگر پذیر است نباید نیروی کار صادر کند! این چه چیزی است که در برنامه​اتان درباره اعزام کارگر به کشورهای خارجی نوشته​اید؟ ایران کشور غنی​ای است و مردمش قبول نمی​کنند که کارگری اجنبی را بکنند.

او از بیمه​های رنگانگ و عدم توزیع مناسب یارانه​ها هم گلایه کرد و گفت: شما برنامه مناسبی برای رفع معضلات ندارید و کلی گویی کرده​اید. تا کنون هم که در مسند امور بودید، کاری برای این معضلات نکردید.

حسینی صدر که امیدوار بود وزیر معرفی شده در توضیحاتش، به این سوالات و ابهامات پاسخ دهدف ادامه داد: من ایشان را برای وزارت کار و تعاون مناسب نمی​دانم اما امیدوارم پاسخی بدهند که من به این نتیجه برسم که اشتباه تصور می​کردم و ایشان وزیر خوبی هم هستند و می توانند کارشان را ادامه دهند!

این سخنان وی با این تذکر رئیس​مجلس مواجه شد که شما بالاخره موافق بودید یا مخالف؟ و صدر تاکید کرد که مخالف.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان