بازدید 8165

قرن 22 قرن جنگ آبی

بحرانهای آبی در دنیا به نحوی است که قرن آینده را قرن جنگ برای دسترسی به آب و منابع آبی می نامند این در حالی است که منابع آب محدود دنیا در قیاس با نرخ زاد و ولد متناسب نیست.
کد خبر: ۱۸۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹ 31 July 2011
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اصفهان با اشاره به بروز تنشهای آبی در دنیا ، قرن آینده را به تفسیر کارشناسان، قرن جنگ آب دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اصفهان، هاشم امینی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلم و عکس آب گفت: واقع شدن ایران در مناطق کم بارش جغرافیایی با میانگین 200 تا 250 میلیمتر در مقابل میانگین 800 میلیمتری دنیا بسیار ناچیز است به همین دلیل باید توجه ویژه ای به آب صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: بحرانهای آبی در دنیا به نحوی است که قرن آینده را قرن جنگ برای دسترسی به آب و منابع آبی می نامند این در حالی است که منابع آب محدود دنیا در قیاس با نرخ زاد و ولد متناسب نیست.

وی تصریح کرد: شرکتهای آبفا در کنار تامین، تصفیه، انتقال و توزیع آب مسئولیت مدیریت مصرف و تقاضا را به عهده دارند که با سه عنصر تعرفه، تامین و توزیع مناسب آب تلاش دارند مدیریت مصرف را انجام دهند.

امینی گفت: با توجه به سیاستهای کلان شرکت مهندسی آبفای کشور اولین جشنواره ملی فیلم و عکس آب برای اولین بار برگزار شده تا با استفاده از ابزار قدرتمند هنر و تاثیرگذاری آن در جامعه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

به گفته امینی در این جشنواره 3 هزار و 88 اثر در مهلت تعیین شده شامل 2 هزار و 685 قطعه عکس ، 198 فیلم داستانی، 159 فیلم مستند و 46 فیلم انیمیشن دریافت شده و در نهایت پس از بازبینی آثار 102 قطعه عکس، 70 فیلم مستند، 63 فیلم داستانی و 22 انیمیشن برای حضور در مسابقه انتخاب شده است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار