بازدید 4275

عليه من توطئه كرده اند !

'محمد بن همام' رييس معلق كنفدراسيون فوتبال آسيا معتقد است، يك سري افراد در فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) عليه وي توطئه كرده اند تا او را از عرصه فوتبال حذف كنند.
کد خبر: ۱۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰ 21 July 2011
به گزارش خبرگزاري ها، بن همام قرار است روز جمعه در جلسه كميته اخلاقي فيفا به اتهامات خود در مورد پرداخت رشوه به اعضاي اتحاديه فوتبال منطقه كارائيب در ازاي رأي آنها در انتخابات رياست فيفا پاسخگو باشد. 

ایرنا ، وي قبل از اين جلسه در وب سايت شخصي خود نوشت: به زودي دادگاه آغاز مي شود اما بدون ترديد گروهي عليه من اجير شده اند تا من را از دنياي فوتبال حذف كنند. 
بن همام در اين مطلب از اينكه اقدامي عليه آنهايي كه متهم به دريافت رشوه از وي هستند، صورت نگرفته است ابراز تعجب كرده و پرسيده است: آيا جاي تعجب ندارد كه بعد از تعليق من آنهم چند روز مانده به انتخابات رياست فيفا، هيچكدام از آنهايي كه رشوه گرفته بودند، محروم نشدند. 
رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا چندي قبل از انتخابات فيفا از شركت در آن انصراف داد و 'سپ بلاتر' رقيب سوييسي او به تنهايي توانست براي يك دوره چهار ساله ديگر كرسي رياست را به دست بياورد. 

بن همام با اشاره به اين موضوع عجله كميته اخلاقي براي برخورد با خود را زير سوأل برده و افزوده است: چرا كميته اخلاقي با اين عجله و قبل از انتخابات مرا معلق كرد و بعد تحقيقاتش را آغاز كرد و به جمع آوري مدرك پرداخت. 

هفته گذشته رسانه هاي انگليسي اعلام كردند بن همام با مأموران همكاري نمي كند و جزئيات حساب هاي بانكي خود را در اختيار آنها قرار نمي دهد. 
وي به اين دليل از انتشار گزينشي اطلاعات انتقاد كرد و گفت: آيا انتشار اطلاعات محرمانه قبل از پايان تحقيقات منصفانه است؟ 
او به اظهار نظرهاي برخي مقامات فيفا در مورد اينكه 'بن همام رشوه داده است' و يا اينكه 'بن همام مادام العمر محروم خواهد شد' به عنوان نمونه اي از تلاش ها براي لكه دار كردن نام وي اشاره كرد. 
بن همام در پايان خاطرنشان كرد، از كميته اخلاقي انتظار دارد منصفانه به اتهامات وي رسيدگي كند و تحت تأثير جريان هاي سياسي يا منافع برخي افراد قرار نگيرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی