بازدید 3907

آخرين وضعيت طلبه مضروب

اين جوان هم اكنون در بخش سي سي يو بيمارستان عرفان بستري است و در حال حاضر وضعيت وي رو به بهبود است اما به خاطر خونريزي زيادي كه داشته قسمت راست بدن وي بي حس شده است.
کد خبر: ۱۷۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶ 21 July 2011
يكي از نمايندگان مجلس گفت: علي خليلي طلبه اي كه از سوي اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت از حالت كما خارج شده اما سمت راست بدن وي بي حس و بي تحرك است.

فاطمه آليا نماينده تهران در مجلس در گفتگو با جام جم با بيان اينكه نمايندگان مجلس پيگير وضعيت اين طلبه آمر به معروف و ناهي از منكر هستند، گفت: روز گذشته اينجانب در تماسي با خانواده خليلي از وضعيت وي مطلع شده و قرار است تا عصر امروز نيز با حضور در بيمارستان از وي ملاقات كنيم.

وي افزود: اين جوان هم اكنون در بخش سي سي يو بيمارستان عرفان بستري است و در حال حاضر وضعيت وي رو به بهبود است اما به خاطر خونريزي زيادي كه داشته قسمت راست بدن وي بي حس شده است.

نماينده تهران در مجلس تصريح كرد: پزشكان اعلام كردند كه با توجه به خونريزي زياد احتمال ضايعه مغزي وجود دارد و ما اميدواريم كه چنين مشكلي پيش نيايد.

آليا درباره‌ي عدم پذيرش اين بيمار از سوي برخي بيمارستان ها گفت: بيمارستان هايي كه در اين زمينه قصور كردند مسئول هستند و بايد پاسخگوي رفتارخود باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار