بازدید 7579

برخورد با استعفاي صوري برخي مديران دولتي

افرادي كه قصد حضور در انتخابات را داشته‌اند تا موعد مقرر بايد استعفاي خود را ارائه مي‌كردند و بر اساس موافقت استاندار از سمت‌هاي خود كنار رفته‌اند؛ تا كنون با چنين موردي كه فردي به صورت صوري استعفا داده باشد برخورد نشده و اگر در زمان انتخابات با چنين افرادي مواجه شويم برابر با ضوابط و مقررات قانون انتخابات با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵ 21 July 2011
معاون استاندار تهران گفت: با استعفاي صوري برخي مديران دولتي استان تهران براي كانديداتوري در انتخابات مجلس نهم، برابر ضوابط قانوني برخورد مي‌شود

نصرالله ابراهيمي معاون توسعه و مديريت منابع انساني استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، با بيان اينكه كاهش ساعات اداري كلان شهر تهران بر اساس مصوبه كميته اضطرار به ساعت 8 تا 2/5 بعدازظهر تغيير يافت، اظهار داشت: سازمان بازرسي كل كشور موضوعي را در هيئت عمومي ديوان مبني بر كاهش ساعات اداري مطرح كرده بود كه هيئت عمومي ديوان بر همين اساس كاهش ساعات اداري توسط كميته اضطرار به دليل آلودگي هواي شهر تهران را تا اطلاع ثانوي مغاير با قانون تشخيص نداد.

وي با بيان اينكه سازمان بازرسي كل كشور در هيئت عمومي ديوان اين موضوع را مطرح كرده بود كه آيا كاهش ساعات اداري كاركنان اقدامي قانوني است يا خير، تصريح كرد: هيئت عمومي ديوان اين اقدام استانداري را غيرقانوني تشخيص نداد.

* با كساني كه به صورت صوري استعفا داده باشند برار با ضوابط قانوني برخورد مي‌كنيم

معاون توسعه و مديريت منابع انساني استاندار تهران همچنين درخصوص احتمال استعفاي صوري برخي ار مديران دولتي براي شركت در انتخابات مجلس نهم، افزود: افرادي كه قصد حضور در انتخابات را داشته‌اند تا موعد مقرر بايد استعفاي خود را ارائه مي‌كردند و بر اساس موافقت استاندار از سمت‌هاي خود كنار رفته‌اند؛ تا كنون با چنين موردي كه فردي به صورت صوري استعفا داده باشد برخورد نشده و اگر در زمان انتخابات با چنين افرادي مواجه شويم برابر با ضوابط و مقررات قانون انتخابات با آنها برخورد خواهد شد.

وي ادامه به ساعات اداري كارمندان در ماه رمضان اشاره و تصريح كرد: ما در اين زمينه تابع مصوبه هيئت وزيران هستيم و آنها براي بهره‌برداري معنوي از اين ماه براي كارمندان برنامه‌ريزي‌هاي لازم را اتخاذ مي‌كنند.

* مديركل جديد دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري منصوب شد

ايراهيمي در خاتمه گفت: اكبر هوشمند به عنوان مدير كلي دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري تهران منصوب شد؛ وي پيش از اين مشاور استاندار بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها